Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutiile Viveo impotriva spalarii banilor integreaza tehnologie IBM

Filiala belgiană a grupului Viveo, Viveo Cognitive Systems (VCS), anunţă integrarea în soluţia VRisk pentru lupta împotriva spălării banilor a tehnologiei IBM InfoSphere Global Name Recognition pentru a obţine cele mai înalte rate de detecţie a încercărilor de fraudă. Soluţia îmbunătăţită este disponibilă pentru clienţii din întreaga lume începând de la jumătatea lunii martie.

Gama de soluţii VRisk de la Viveo realizează monitorizarea şi filtrarea comprehensivă, automată, a plăţilor şi a altor mesaje bancare, a conturilor, a clienţilor, a corespondenţilor şi a terţilor cu care banca interacţionează, fiind capabilă să realizeze o analiză completă a comportamentului clientului. Utilizarea soluţiei VRisk oferă băncilor garanţia conformităţii la regulamentele internaţionale în ceea ce priveşte lupta împotriva spălării banilor.

În plus faţă de funcţionalităţile prezente, InfoSphere Global Name Recognition de la IBM aduce capacităţi de filtrare lingvistică avansate, fiind liderul industriei de recunoaştere multiculturală a numelor. Tehnologia IBM pune la dispoziţia soluţiilor VRisk o bază proprie de aproape un miliard de nume din 18 familii culturale. Astfel, în momentul filtrării unei tranzacţii pentru a descoperi dacă este legitimă sau frauduloasă, soluţia VRisk ţine cont de alternativele de scriere a unui nume, de nuanţele culturale şi de alte situaţii lingvistice, oferind cele mai relevante informaţii pentru o căutare în loc de o listă de posibile ameninţări cât mai aproape de realitate. Această abordare unică reduce numărul de rezultate eronate (false positives), informaţia primită fiind de încredere şi relevantă. 

VCS oferă tuturor clienţilor săi posibilitatea de a extinde suita de produse VRisk folosită cu tehnologia IBM Global Name Recognition pentru a beneficia de verificarea ortografierilor alternative, de diferitele nuanţe culturale şi a altor situaţii lingvistice. Prin această soluţie se administrează mult mai eficient seturile globale de date, venind să completeze filtrarea actuală a textelor şi numelor şi menţinându-şi performanţa superioară. Motivul acestei dezvoltări este accentuarea mediului multi-cultural în cadrul băncilor unde sunt instalate soluţiile VRisk, acurateţea, volumul datelor şi viteza de procesare devenind vitale. Extensia va îmbunătăţi şi mai mult capacităţile analitice ale soluţiilor din gama VRisk prin minimizarea potenţialei ameninţări a detecţiilor greşite sau inadecvate, care sunt un pas crucial în administrarea riscurilor operaţionale şi reputaționale pentru instituţiile financiare.

„Viveo Cognitive Systems deţine deja prima poziţie pe piaţa soluţiilor de corectare a mesajelor SWIFT transmise între bănci (straight through processing) şi pe piaţa soluţiilor de luptă împotriva spălării banilor (AML). Parteneriatul cu IBM ne va oferi abilitatea de a ne întări poziţia prin dezvoltarea capacităţilor de detecţie a soluţiei noastre de luptă împotriva spălării banilor. Prin acest parteneriat, VRisk creează noi standarde de performanţă în lupta împotriva spălării banilor şi impune o nouă abordare în realizarea soluţiilor AML.” a declarat Maurice Kern, CEO-ul Viveo Cognitive Systems.

„Mediul de business de astăzi cere instituţiilor financiare să aibă o înţelegere foarte detaliată a datelor generate din relaţiile cu clienţii lor, pentru a rămâne competitivi şi a răspunde nevoilor de conformare la regulamentele internaţionale” spune Rob Thomas, vicepreşedintele departamentului de Information Management, IBM Belgia. „Soluţia IBM InfoSphere Global Name Recognition joacă un rol foarte important în detectarea fraudelor prin capacităţile sale confirmate la nivel mondial de recunoaştere a numelor, analiză şi combinare. După această integrare cu soluţia de InfoSphere GNR, Viveo va oferi clienţilor noştri comuni o soluţie cu valoare adăugată.”

Amanda Gilmour, COO la Viveo Cognitive Systems, a comentat: „Pentru mai bine de două decenii, IBM a fost un partener crucial. Ne-au ajutat să livrăm soluţii inovative care au devenit lider pe piaţa lor iar în prezent ne oferă tot sprijinul pentru a minimiza time to value pentru clienţi.”

Datorită posibilităţilor foarte largi de configurare a soluţiilor VRisk, clienţii actuali pot beneficia de noua soluţie imediat. Printre clienţii Viveo Cognitive Systems se află bănci importante, precum Intesa Sanpaolo Bank, Citi Bank, UBS, HSBC s.a.
Soluţiile VRisk sunt prezente în România prin filială locală a grupului Viveo, Viveo Technology: „Grupul Viveo şi-a făcut un obicei din a lansa cele mai inovative soluţii pentru mediul bancar. Lupta împotriva spălării banilor în România se poartă la aceleaşi standarde ridicate ca pe întreg teritoriul Uniunii Europene, iar soluţiile VRisk extinse cu noua tehnologie vin să răspundă celor mai exigente cereri în această privinţă.” Victor Martin, Director General, Viveo Technology.
   

Bucuresti, 18.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.