Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutiile SIVECO sustin performanta in activitatea institutiilor publice

SIVECO România a prezentat în cadrul unui seminar organizat la Piatra-Neamt solutiile sale dedicate prelucrării eficiente a informatiilor în administratia publică

Recent, la Piatra Neamt, SIVECO România si Agentia de Dezvoltare Regională Nord-Est au organizat un seminar dedicat beneficiilor informatizării institutiilor publice. Intitulat „Solutii eficiente în prelucrarea informatiilor în administratia publică”, seminarul a reunit consilii judetene, prefecturi si primării din cele sase judete componente ale regiunii: Iasi, Botosani, Bacău, Neamt, Suceava si Vaslui.

„Astăzi, exigentele consumatorilor de servicii publice sunt din ce în ce mai ridicate iar presiunea pe care societatea, în ansamblul ei, o impune în directia eficientizării acestui domeniu, este tot mai mare. Intentia noastră este aducem oamenii din institutiile publice fată în fată cu beneficiile pe care le asigură solutiile informatice si cu proiectele noastre de succes. Administratia publică are nevoie de software de cea mai nouă generatie, capabil de a gestiona eficient resursele institutiilor si de a le acoperi complet cerintele specifice, iar SIVECO România vine în întâmpinarea acestei cereri cu o ofertă complexă”, afirmă Viorel Coifan, Director Comercial pentru Zona de Nord Vest , din cadrul SIVECO România.

În fata unor reprezentanti importanti ai administratiei publice din regiune, au fost abordate atât descrieri ale solutiilor SIVECO cât si prezentări ale proiectelor de succes, ceea ce a permis evidentierea mai facilă a beneficiilor aduse de sistem.
Astfel, implementarea soluţiei tip ERP (Enterprise Respurce Planning) – SIVECO Applications în Primăria Municipiului Bucureşti răspunde cerinţelor oricăruia dintre compartimente şi asigură informarea corectă, completă si în timp util a factorilor de decizie. Un important beneficiu al implementării s-a concretizat în optimizarea timpului de obtinere si utilizare a informatiilor, în conditiile cresterii capacitătii de adaptare si reactivitate la schimbări.

Seminarul a inclus şi prezentarea altor solutii software dezvoltate de companie si dedicate institutiilor din administratia publică: sistemul pentru analize si previziuni SIVECO Business Analyzer, sistemul de gestiune si management al documentelor – SIVADOC, AeL Enterprise – platformă integrată completă, de instruire si gestiune a continutului si solutiile SIVECO dedicate furnizorilor de utilităti.
Caracterizate de o mare flexibilitate si usor de adaptat la cerintele specifice ale institutiilor publice, solutiile propuse de SIVECO România în fata reprezentantilor acestui domeniu si-au dovedit fiabilitate în cadrul a numeroase proiecte.

„SIVECO România a conlucrat în toate aceste proiecte cu instituţii ce au înţeles cã cetãţenii români au nevoie de acces imediat la informaţiile de interes public şi de servicii îmbunãtãţite, ceea ce nu este posibil fãrã o reducere a birocraţiei din administraţii şi a volumului de muncã atribuitã funcţionarilor publici sau fãrã existenţa unor sisteme informatice adecvate. Propunem, astfel, solutii care si-au dovedit utilitatea pentru administratia publică întrucât ne dorim ca, prin tot ceea ce facem, să oferim un soft care contează pentru mediul economic românesc”, a precizat Viorel Coifan.

Bucuresti, 30.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.