Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutiile IT de administrarea afacerilor atenueaza efectele crizei

Prima Conferinţă de Soluţii Agora prezintă joi, 11 martie 2010, tendinţele pieţei de ERP, CRM, Business Intelligence şi Document Management

Grupul Agora organizează joi, 11 martie 2010, prima Conferinţa de Soluţii Agora, eveniment care va aborda temele ERP, CRM, Business Intelligence şi Document Management. Conferinţa va avea loc la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna şi va începe la ora 09:00.

Grupul Agora lansează un nou concept de conferinţe de tehnologie. Conferinţele de Soluţii Agora, prin alternarea de workshop-uri, demonstraţii interactive şi discuţii în cadrul unor mese rotunde cu public, au scopul de a prezenta punctele de vedere ale marilor jucători din domeniile de interes asupra tendinţelor pieţei, precum şi a aduce laolaltă furnizori şi utilizatori care, în cadrul discuţiilor one-to-one, vor putea pune baza unor colaborări viitoare.

Daca până de curând termenii precum ERP, CRM, BI sau Document Management defineau şi erau văzuţi ca definind aplicaţii şi soluţii IT specifice pentru diverse zone de afaceri, criza economică a accelerat şi accentuat integrarea unor astfel de soluţii şi termeni sub denumirea, probabil mai corectă, de soluţii IT pentru gestiunea afacerilor.

În România, deşi în dezvoltare, piaţa soluţiilor IT pentru afaceri este departe de a ajunge la maturitate. Unele mărturii ale actorilor IT implică şi probează faptul că această piaţă încă are nevoie de schimbare de mentalitate în privinţa adoptării unor astfel de soluţii, în sensul înţelegerii exacte a imensului potenţial pe care ele îl deţin pentru îmbunătăţirea activităţii economice.

Conferinţa va debuta cu masa rotundă „ERP – Business Intelligence”, în cadrul căreia discuţiile şi prezentările vor fi susţinute de către reprezentanţii partenerilor Gartner România, Pierre Audoin Consultants, BIT Software, GENESYS Systems, Q&Q Info Consult. În cea de-a doua parte a evenimentului, invitaţii vor participa la masa rotundă cu tema „CRM – Document Management” al cărei invitat special este dl. Varujan Pambuccian, Preşedintele Comisiei pentru Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor din Camera Deputaţilor. Reprezentanţii partenerilor Gartner România, Pierre Audoin Consultants, GENESYS Systems, Class IT, Docwizz şi Zero Paper  vor antrena discuţiile din cadrul acestei mese rotunde şi vor susţine prezentări legate de soluţiile lor de Document Management şi CRM. Ambele mese rotunde sunt urmate de câte o sesiune de demonstraţii interactive şi networking pentru a crea cadrul perfect încheierii unor colaborări fructuoase.

Evenimentul este promovat cu ajutorul partenerilor media PRwave, PRwave Directory, MediaLook, Smart FM, Agora News, IT Trends şi Digital Trends. Alţi parteneri: Byblos, iNES, DigiSign.

Bucuresti, 09.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.