Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutiile IT cresc performanta Departamentului de Aprovizionare

Adoptarea soluţiilor IT în procesul de aprovizionare oferă mai multă rapiditate, flexibilitate şi performanţă organizaţiilor

Soluţia pentru Managementul Aprovizionării dezvoltată de SIVECO Romania este o parte componentă a sistemului informatic SIVECO Applications 2020. Această soluţie integrată se pliază pe cerinţele companiilor din toate sectoarele de activitate, iar beneficiul principal pentru utilizator constă în faptul că introducerea informaţiei o singură dată în sistem generează propagarea ei automată către toate celelalte module implicate în procesul de aprovizionare.

Astfel, se reduce timpul de procesare, de transfer şi se minimizează redundanţa informaţiilor.

Sistemul IT pentru Managementul Aprovizionării implică funcţionarea următoarelor module integrate: Modulul Investiţii, Modulul Achiziţii, Modulul Stocuri, Modulul Financiar – Contabil şi Modulul Contracte, furnizând utilizatorului uneltele informaţionale şi mecanismele necesare pentru automatizarea procesului de aprovizionare.

O soluţie scalabilă, sigură, care sporeşte eficienţa companiei

Aplicaţia software este de ajutor utilizatorului în gestionarea activităţii de aprovizionare, de la definirea procedurilor de achiziţie şi contractare până la gestiunea financiar-contabilă şi controlul automat al stocului.

Soluţia IT SIVECO Applications 2020 pentru Managementul Aprovizionării utilizează o gamă de nomenclatoare care micşorează redundanţa informaţiilor şi creşte acurateţea introducerii datelor. În plus, aplicaţia creşte flexibilitatea proceselor de achiziţii, producţie şi desfacere prin utilizarea produselor sau unităţilor de măsură echivalente şi reduce perioada de inventariere prin automatizarea operaţiunilor de evaluare a inventarului.

Componentele sistemului permit eliminarea riscului de a achiziţiona produse la preţuri care nu au fost negociate şi conversia automată între valutele utilizate (EURO/RON etc). Un alt aspect important este faptul că timpul dedicat analizelor creşte, reducând în schimb timpul alocat înregistrarii tranzacţiilor.

“Soluţia pentru Managementul Aprovizionării din cadrul pachetului informatic integrat SIVECO Applications 2020 a fost gândită şi dezvoltată de specialişti în automatizarea proceselor comerciale, fiind menită să pună la dispoziţia companiilor din sectorul public şi privat soluţii scalabile şi sigure pentru procesul de aprovizionare”, a declarat Lăcrămioara Bârseti, Director Departament SIVECO Applications.

Sistemul IT pentru Managementul Aprovizionării înglobează rezultatele experienţei îndelungate acumulate de SIVECO Romania în furnizarea şi implementarea de Sisteme Informatice Integrate, punând la dispoziţia beneficiarilor din domenii diferite de activitate modalităţi verificate de creştere a eficienţei lor economice.

Bucuresti, 21.01.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.