Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Solutii vitale pentru cei interesati sa ia parte la

relansarea investitiilor in turismul romanesc

Iata aici cateva intrebari care ne-au fost adresate inaintea conferintei despre relansarea turismului (Bucuresti, 9 iulie 2008):

l        Cum pot face oare sa primesc o co-fiantare europeana pentru un proiect de dezvoltare turistica daca totusi brandul zonei a fost serios afectat in perioada tranzitiei, iar regiunea este slab si inabil promovata extern? l        Cum pot profita de investitiile publice in turism pentru a-mi monta o afacere personala si primi si Fonduri UE?

l        De ce este important sa existe o strategie de dezvoltare turistica a zonei mele daca doresc sa depun un proiect de constructie a unei noi pensiuni cu 30 de camere?

l        De ce ar avea nevoie legislatia romaneasca pentru a stimula parteneriatele public-private in domeniul industriei ospitalitatii si agrementului?

l        Cum pot reusi sa loializez personalul pentru hotelul meu daca nu le pot oferi salariile pe care un angajat le primeste de la un anagajator din UE? Merita oare sa investesc in formarea lor profesionala daca maine ar putea sa migreze spre un alt loc de munca mai atractiv?

l        Daca turismul romanesc traieste de 20 de ani mai mult din chilipiruri si daca nu a avut parte de investitii minime in infrastructura cum s-ar putea schimba o asemenea situatie si cum as putea sa ma implic si eu ca primar in modificarea mentalitatii?

l        M-ar interesa mult sa atrag un lant european turistic sa vina sa investeasca la Baile Herculane cum au facut, de pilda, la Karlo Vivari, dar ce ar trebui facut pentru asta?

Tuturor acestor intrebari le veti gasi un raspuns daca veti da curs invitatiei Presedintelui Director General al companiei “Détente Consultants” de la Paris de a participa la Dejunul de Lucru, urmat de Workshop-ul organizat de EUROLINK-House of Europe, sub genericul “O noua viziune pentru turismul romanesc. Care sunt oportunitatile pentru investitori in contextul accesarii Fondurilor Europene? Cand, cum si daca putem reface brand-ul de tara al Romaniei si care sunt sansele de relansare reala pentru turismul autohton?” (Centrul International de Conferinte al Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Bucuresti – 9 iulie 2008).

Evenimentul este sprijinit de Grupul LAFARGE Romania, Societatea DELEANU Vasile-Avocati, membra a Warwick Legal Network si Agentia de PR si Lobby “Phaeton Gala”. Parteneri Media: Radio France Internationale, Business Standard, Money Express, Trustul “Bursa”, Grupul Tribuna Economica – Economie si Administratie Locala, Euroconsultanta; In Your Pocket, PRWave.ro, SmartBank.ro, SmartFinancial.ro, Stirievenimente.ro.

Pentru informatii suplimentare, cei interesati sa adreseze intrebari sau sa participe la eveniment pot consulta pagina de internet www.HouseofEurope.ro sau contacta Secretariatul Organizatoric la tel./fax: 021.2304997; 231.52.88; email: eurolink@b.astral.ro .

Bucuresti, 30.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *