Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutii eficiente de la Siveco

Siveco

Componenta de Management al Contractelor din cadrul Pachetului Informatic Integrat SIVECO APPLICATIONS este o soluţie eficientă pentru gestionarea veniturilor şi cheltuielilor publice

SIVECO România a prezentat, recent în cadrul simpozionului "Soluţii Informatice pentru Gestiunea Veniturilor şi Cheltuielilor Publice", oferta sa de produse si servicii IT pentru domeniul administratiei publice, respectiv soluţia pentru urmărirea veniturilor bugetului local implementată la Primăria Muncipiului Bucureşti.

Desfasurat la Braşov, cu prilejul Adunării Generale a ANIAP, evenimentul a avut drept scop identificarea completă a proceselor pe care le impune o soluţie de gestiune a veniturilor şi cheltuielilor instituţiilor publice.

Instrument indispensabil în administrarea relațiilor cu partenerii, Componenta de Management al Contractelor din Pachetul Informatic Integrat SIVECO Applications permite definirea tipurilor de  contracte utilizate şi facilitează o urmărire foarte detaliată şi exactă a acestora, până la nivel de fază.

Mai mult, cu ajutorul acestei componente sunt gestionate informaţii referitoare la articolele de contract, termene de livrare, termene de facturare, termene de încasare/plată, penalităţi, comisioane, discount-uri, se obţin informaţii despre facturile emise/primite, încasările/plăţile efectuate (din financiar-contabilitate), tranzacţiile de stoc (stocuri).

Aplicatia este astfel concepută incât să permită modelarea  de catre utilizator a interconectării cu celelalte componente SIVECO Applications (Management Financiar-Contabil, Management al Stocurilor, Management al Aprovizionării)

Implementarea Componentei de Management al Contractelor aduce beneficii majore oricarei organizatii, indiferent că este din sectorul public sau privat. Asigură gestionarea tuturor informațiilor privind articolele de contract, termene de livrare, termene de facturare, termene de încasare/plată, penalități, comisioane, discount-uri; definirea și urmărirea eficienta a contractelor,  cu posibilitatea controlului permanet a termenelor de livrare, facturare şi încasare; un foarte bun control asupra situațiilor speciale, precum abaterile de preț/tarif, încetarea plăților sau restricționarea plăților pe contract.

Specialiştii SIVECO, au prezentat interactiv fluxurile de lucru, exemplificand pe ferestre/module ale SIVECO Applications , fluxuri care au  plecat de la definirea tipurilor de contracte şi introducerea contractelor, emiterea facturilor automată/manuală pe prestaţiile specifice, încasarea facturilor/debitelor prin casa/banca, calculul automat de majorări şi penalităţi şi generarea automată a  documentelor de majorare/penalizare, etc).
« Prin implementarea Sistemului Informatic Integrat SIVECO Applications, PMB şi-a atins unul din principalele obiective organizaţionale: eficientizarea activităţilor din cadrul instituţiei, ceea ce a contribuit la creşterea calităţii serviciilor – aspect extrem de important deoarece ele sunt destinate cetăţeanului. SIVECO România are de atlfel o vastă experienţă în domeniul administraţiei şi amintesc aici doar căteva din proiectele noastre de succes în acest domeniu: Primăria Municipiului Buzău, Primăria Sector 5; Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă; Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatice; Administraţia Generală a Vămilor din România; Ministerul Afacerilor Externe etc" declară Sorin Dimofte, Director Vânzări directe şi Consultanţă în cadrul SIVECO România.
 
Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.

SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT.  Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.

În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.

SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante – Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor – si a oferit solutii performante unor companii private de referinta – PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.

SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.

Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si  internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei – EITA si Information Society Technologies  Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si  WEF Transparency.

Bucuresti, 6.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.