Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutia SIVADOC creste productivitatea cu 30% si reduce timpul

Siveco

alocat gestionarii documentelor cu 60%

Tema gestionarii eficiente a documentelor in organizatiile romanesti a fost recent dezbatuta in cadrul conferintei „Document Management”, organizate de CIO COUNCIL si Agora Media. Subiectul de maxim interes a focalizat atat atentia directorilor de IT si a factorilor de decizie din companii romanesti cu cifra de afaceri de peste 5 milioane euro, cat si a reprezentantilor administratiei publice centrale si a furnizorilor de solutii IT dedicate.
Cu aceasta ocazie, reprezentantii SIVECO Romania au prezentat beneficiile si facilitatile pe care solutia de management al fluxului de documente SIVADOC le aduce atat in mediul public cat si in cel privat. O trecere in revista a proiectelor companiei in acest domeniu a dat ocazia  participantilor la eveniment sa inteleaga modul in care SIVADOC realizeaza managementul performant al documentelor in organizatii din variate sectoare de activitate.

„Organizatiile din țara noastra se aliniaza tot mai mult la tendintele internationale care promoveaza gestiunea eficienta a documentelor, cu importante implicatii in protejarea mediului , dar si cu efecte economice, conducand la decongestionarea si eficientizarea proceselor dintr-o organizatie”, declara Ionut Arsenie, Project Manager la SIVECO Romania.

Principalul avantaj competitiv al solutiei dezvoltate de SIVECO Romania il reprezinta  flexibilitateasa, dovedita prin implementari de succes in zone economice diferite. Intre referintele solutiei se numara nume importante din sectorul productiv, precum Șantierul Naval AKER Tulcea, dar si din cel al utilitatilor – CONGAZ Constanta sau al sectorului bancar romanesc – Banca Transilvania, BRD etc.

Solutia SIVADOC si-a dovedit fiabilitatea si prin implementarile din institutii precum Primaria Municipiului Bucuresti, Universitatea Politehnica Bucuresti, Monitorul Oficial de Bucuresti sau Ministerul Agriculturii – Agentia de Plati si Interventii in Agricultura.

Inscriindu-se in categoria solutiilor de ultima generatie de management al documentelor si fluxurilor de lucru, sistemul SIVADOC aduce o „rentabilizare” a economiei afacerii, la toate nivelurile de cost: timpul pentru crearea si gestionarea documentelor scade cu cca 60%, creste productivitatea, in medie, cu 30%, timpul alocat diverselor procese de lucru este eficientizat cu peste 25%, arhiva fizica de documente si spatiul de stocare a acesteia se reduc cu pana la 50% etc.

„Managementul documentelor devine un subiect critic pentru organizatiile din Romania. Pe de o parte, abordarea traditionala a documentelor consuma o buna parte din timpul si banii organizatiilor, care se indreapta spre cercetarea plajei de solutii si ridica cerinte tot mai specializate. Pe de alta parte, aceasta realitate ne obliga pe noi, producatorii de astfel de solutii, sa dezvoltam sisteme tot mai performante. SIVADOC asigura beneficiarilor economia de resurse si o alocare optimizata a lor. Imbunatatirea fluxului de circulatie a documentelor, urmarirea permanenta a traseului acestora in interiorul organizatiei, precum si standardizarea comunicarii sunt doar cateva dintre avantajele pe care le implica exploatarea solutiei SIVADOC”, afirma Ionut Arsenie.

Bucuresti, 30.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.