Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SolePAD in capitala economica a Moldovei

Vineri, 4 mai 2007, peste 100 de oameni de afaceri şi reprezentanţi ai companiilor din judeţele Bacău şi Neamţ au participat la cea de-a 18-a ediţie a conferinţelor SolePAD (Soluţii Eficiente Pentru Afaceri Durabile), la Sala de Conferinţe a companiei Agricola Internaţional din Bacău. Evenimentul, care are loc pentru a doua oară la Bacău, a fost organizat de Agora Media, cu sprijinul Primăriei Muncipiului Bacău, al Consiliului Judeţean Bacău şi al HIT Park. De altfel, Bacăul este oraşul în care a avut loc prima conferinţă SolePAD, în februarie 2005.

Acest lucru a fost evidenţiat de către Primarul Municipiului Bacău, Romeo Stavarache, care a subliniat ambiţia oraşului de a deveni capitala economică a Moldovei. La rândul său, Dragoş Benea, preşedintele Consiliului Judeţean Bacău, a prezentat eforturile autorităţii pe care o reprezintă de a asigura un mediu propice investiţiilor şi afacerilor. Un astfel de mediu există la Parcul Tehnologic Hit, de la Hemeiuş, la zece kilometri de Bacău, despre care Adrian Iordache, CEO/General Manager, a spus că este ocupat, la numai doi ani de la lansare, în proporţie de 60%.

Partea de comunicaţii a fost reprezentată de Orange şi Cisco. Alexandru Cristian, SOHO and SME Proposition Manager, Orange România, a prezentat avantajele ofertei de comunicaţii pentru companii şi mai ales utilitatea unei conexiuni mobile la Internet, la costuri cât se poate de accesibile. Mihai Ionescu,Territory Market Manager, Cisco România, a prezentat oferta gigantului american pentru companiile mici şi medii pentru o reţea sigură.

Componenta de management a informaţiei şi datelor întreprinderii a fost asigurată de Chara Software, Docentris şi AttoSOFT. Gabriel Ionescu, consultant ERP, Chara Software, s-a referit la eficientizarea proceselor cu ajutorul soluţiei Syntesio, Eugen Popa, Key Account Responsible, Docentris, a prezentat modalităţile de organizare a unui flux de documente, iar Daniel Burghelea, Director de Vânzări AttoSOFT, a prezentat soluţia DataLight Enterprise, care este deja folosită de peste 1.000 de clienţi. O prezentare mai specială a avut Codruţ Iancu, Territory Services Leader, IBM România, care a marjat pe elemente afective pentru a crea empatie audienţei faţă de marca IBM.
În căutarea, încă, a notorietăţii în România, Diana Munteanu, Channel Manager Lenovo România, a prezentat gama de portabile şi PC-uri produse de compania Lenovo după preluarea diviziei de profil a IBM.

Perspectivele de dezvoltare, pe viitor, a tehnologiei şi a efectelor acesteia asupra afacerilor au fost prezentate de Varujan Pambuccian, preşedintele Comisiei pentru ITC din Parlamentul României, într-un stil spectaculos. Domnul Pambuccian a spus că actualul sistem de vânzare a aplicaţiilor software va fi înlocuit de plata abonamentului de acces online la software.
Despre bani au vorbit Mihaela Apostol, consilier asistent MCTI, care s-a referit la programele de finanţare europene ce urmează să fie disponibile cel mai devreme din 2008, respectiv Ovidiu Scotelnicu, consilier, Oficiul Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii Iaşi – despre banii care sunt acum disponibili prin intermediul instituţiei pe care o reprezintă.

Prezentarea Mihaelei Apostol a suscitat o intervenţie interesantă din partea lui Adrian Iordache, CEO/General Manager Hit Park Hemeiuş, care a împărtăşit audienţei din experienţa lucrului cu finanţări europene. Conferinţa a fost, de altfel, bine primită de antreprenorii prezenţi şi s-a încadrat în nota obişnuită a SolePAD: tehnologie şi bani, scurt şi la obiect.

SolePAD este programul de conferinţe de la care firmele pot afla cum şi cu ce pot realiza cele două imperative ale managementului modern: folosirea sistemelor informatice şi eficientizarea cheltuielilor. Management modern şi eficient înseamnă viteză de reacţie la mişcările pieţei şi cerinţele clienţilor, respectiv control eficient al costurilor. Programul de conferinţe SolePAD a demarat în 2005, la Bacău, şi a ajuns acum la cea de-a 18-a ediţie, în cel de-a treilea an.

SolePAD Bacău a fost promovat cu sprijinul partenerilor media eWeek, trustul Deşteptarea Bacău, Ghidul Bacăului, Observator de Bacău, Monitorul de Bacău, Ziarul de Bacău, Semne Particulare, MIX FM, Finanţare.ro, Zile şi Nopţi, PR Wave, Channel Partner, Agora News, PC Magazine, NetReport, Sintetic.
Următoarea conferinţă SolePAD va avea loc la Craiova, pe 7 iunie, locul şi programul urmând a fi disponibile pe www.solepad.ro .  

Bucuresti, 5.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.