free download 78 travel guides written by experts

SolePAD Iasi, premiza unor noi parteneriate

Joi, 25 octombrie 2007, peste 100 de oameni de afaceri din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava şi Botoşani s-au reunit la Iaşi, în cadrul celei de-a 24-a ediţii a conferinţelor SolePAD (Soluţii Eficiente Pentru Afaceri Durabile). Organizată de Agora Media, a treia ediţie SolePAD Iaşi s-a desfăşurat în sala Eminescu a Hotelului Traian. Sesiunea de prezentări a fost deschisă de Alexandru Cristian, SOHO and SME Proposition Manager în cadrul Orange România, care i-a îndemnat pe managerii aflaţi în sală să-şi dezvolte afacerile cu Orange, folosind soluţiile create de companie la cererea clienţilor care şi-au dorit un singur furnizor pentru toate serviciile de comunicare. Pe lângă ofertele de telefonie şi internet mobil, soluţia integrată de comunicaţii de la Orange conţine şi aplicaţia Manager Control, disponibilă pe portalul Orange/Webcare, de restricţionare a apelurilor efectuate pe abonamentele Orange aparţinând unei firme, în funcţie de destinaţie.
 
Dacă ar fi unul dintre clienţii Euroweb, Octavian Grozea, Director Vânzări în cadrul acestei companii, ar aprecia calitatea serviciilor oferite de Euroweb şi faptul că toate sistemele de comunicaţii utilizate în prezent într-o companie – telefonie, videotelefonie, fax, email şi mesagerie instantanee – sunt reduse la unul singur. Octavian Grozea a prezentat la SolePAD Iaşi soluţiile de comunicaţii pentru afaceri prin fibră optică FiberClass, internet şi telefonie, disponibile în trei pachete accesibile.

Cristina Chirvasie, Manufacturing Solution Sales Manager, Siveco România, a vorbit despre soluţiile pentru informatizarea societăţilor de producţie, disponibile prin suita Siveco Application 2010. O soluţie personalizată se construieşte împreună cu potenţialii clienţi, iar Siveco România a dezvoltat în funcţie de cerinţele clienţilor săi soluţii specifice pentru informatizarea societăţilor  din industria lemnului şi mobilei, industria alimentară, industria ceramică, creşterea animalelor sau industria electronică.

Nora Mihalca, Asistent Marketing în cadrul companiei AROBS Transilvania Software, a prezentat două soluţii pentru firmele care doresc să-şi eficientizeze activitatea angajaţilor şi să reducă costurile asociate acestora. Optimall by AROBS automatizează forţa de vânzări a unei companii, iar Track GPS este o soluţie mobilă de localizare a parcului auto prin GPS/GPRS, oferind hărţi şi rapoarte detaliate, rutele parcurse, numărul de opriri şi consumul de carburant, ţinând cont de condiţiile meteo şi trafic. Aplicaţia are o interfaţă web prietenoasă şi este foarte uşor de folosit.

Marius Georgescu, IT Sales Manager în cadrul DEC IT, a prezentat trei dintre soluţiile oferite de companie pe piaţa românească. KeyTicket este o soluţie bazată pe tichete de hârtie magnetică sau cod de bare pentru parcări, ştranduri sau pârtii de schi, ce permite acces flexibil pentru plata tuturor serviciilor din cadrul unei facilităţi, prin proceduri pre-paid sau pay at check-out. KeyPont este singura aplicaţie românească de control acces şi pontaj recomandată de Microsoft, cu facilităţi de identificare prin carduri magnetice, carduri de proximitate şi elemente biometrice, iar DEC.Eye este o soluţie de supraveghere video. Fiecare dintre acestea poate fi personalizată, existând posibilitatea de a fi reconfigurată în câteva zile, în funcţie de cerinţele specificate de client. 

Când faci o implementare ERP, mergi pe ideea de a crea acel flux de informaţie necesar pentru reorganizarea companiei. Daniel Burghelea, Director Vânzări la AttoSOFT, a subliniat în prezentarea sa că integrarea informaţiei este vitală pentru o companie, arătând cum se poate realiza acest deziderat folosind DataLight Enterprise, un sistem pentru maximizarea profitului prin integrarea şi controlul informaţiei. Şi pentru că este proiectat să apară ca un software modular, sistemul implică flexibilitate şi investiţii minime din partea clientului.

Mihai Guran, Business Development Manager în cadrul Dell România, a prezentat la SolePAD noua gamă Dell pentru companii cu mai puţin de 50 de angajaţi. Vostro este o linie de notebook-uri şi desktop-uri cu aspect profesional, proiectate să ajute la creşterea eficienţei companiilor. O altă coordonată a prezentării a vizat obiectivele Dell în România pentru anul în curs, şi anume o mai bună acoperire a pieţei, în special în zona IMM şi distribuţie, creşterea volumului de soluţii şi extinderea serviciilor în vederea creării unui centru de piese de schimb, cu acoperire naţională.  

Open Source oferă sisteme de operare, programe pentru documente, calcul tabelar, prezentări, management de conţinut pentru site-uri web şi sisteme de gestiune a bazelor de date relaţionale. Doru Ilaşi, Director Executiv la Aplix, a vorbit despre libertatea de a alege şi despre aplicaţiile  open source selectate de Aplix pentru a le pune la dispoziţia companiilor din România. La toate acestea a adăugat AplixERP, un sistem eficient şi simplu: 11 ecrane care sintetizează patru aspecte (documente fiscale, de trezorerie, gestiune şi contabilitate) şi 21 de rapoarte care răspund la orice întrebare.

2008 va debuta cu noi reglementări fiscale, după ce Guvernul a aprobat noua formă a Codului Fiscal. Steliana Botea, Şef Birou Asistenţă Contribuabili, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Iaşi, a trecut în revistă principalele modificări operate asupra noului Cod Fiscal. Schimbările  prevăd în principal lărgirea bazei de impozitare, eliminarea unor facilităţi pentru pesoanele cu venituri mai mari de cinci salarii medii brute pe economie, eliminarea măsurilor de simplificare în domeniul TVA pentru lucrările de construcţii-montaj şi prelungirea până în 2012 a aplicării sistemului de plată în vamă a TVA-ului aferentă importurilor de bunuri din state terţe.

Mihaela Apostol, Consilier Asistent în cadrul Organismului Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologia Informaţiei, a sintetizat câteva informaţii utile pentru accesarea fondurilor alocate domeniului IT&C pentru sectoarele public şi privat, punând accent pe criteriile pe care trebuie să le îndeplinească un proiect, conform cererii de finanţare, pentru a fi eligibil. Acesta trebuie să conţină printre altele calendarul activităţilor, indicatorii de monitorizare, sustenabilitatea proiectului, informare şi publicitate, concordanţa cu politicile UE (dezvoltare durabilă, egalitate de şanse) şi bugetul (detalierea costurilor pe categorii de cheltuieli, asigurarea co-finanţării).
 
SolePAD este programul de conferinţe unde firmele pot afla cum şi cu ce pot realiza cele două imperative ale managementului modern: folosirea sistemelor informatice şi eficientizarea cheltuielilor. Management modern şi eficient înseamnă viteză de reacţie la mişcările pieţei şi cerinţele clienţilor, respectiv control eficient al costurilor.

SolePAD Iaşi a fost promovat cu sprijinul Media Advertising şi a partenerilor media Ziarul de Iaşi, Ieşeanul, Jurnalul de Est, Radio Hit, Financiarul, Zile şi Nopti, Finantare.ro, PRwave şi a publicaţiilor Agora Media: eWeek, PC Magazine, Channel Partner, Agora News, Sintetic şi Net Report.

Următoarele conferinţe SolePAD vor avea loc pe 21 noiembrie, la Braşov, respectiv 23 noiembrie, la Cluj, locaţia şi programul evenimentelor urmând a fi disponibile în curând pe www.solepad.ro.

Bucuresti, 26.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *