Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Softlead.ro anunta lansarea celor mai noi module de identificare

Softlead

a solutiilor software din cadrul platformei

Lansată în urmă cu un an pe piața din România, prima platformă dedicată aplicațiilor software trece la nivelul următor. Folosind experiența acumulată alături de cele aproape 250 de companii listate, prin promovarea produselor și serviciilor software dedicate, precum și prin generarea primelor lead-uri pentru achizitori români, www.softlead.ro introduce un sistem de filtrare a produselor, având în vedere cele mai importante caracteristici ale aplicațiilor software și ale procesului de achiziție.

Prin acest modul, achizitorii pot ajunge mult mai facil la identificarea soluției informatice de care au nevoie pentru a optimiza și de a eficientiza fluxurile de lucru din propriile companii, fără a face apel la cunoștințe tehnice avansate. Sistemul de identificare a soluției software ideale pentru achizitor pornește de la un set de criterii: domeniul de activitate (exemplu: administrație publică, agricultură, arhitectură, bănci, educație, horeca, transporturi etc.), în care se încadrează, tipul aplicației (CRM, SFA, ERP, BI, BPM etc.), preferința pentru un anumit furnizor sau tipul de servicii complementare.

Din punctul de vedere al conturilor corporate pentru companiile de software listate pe www.softlead.ro, acestea beneficiază de instrumente de monitorizare a performanței în campanii de marketing și de vânzări, prin personalizarea modulului de generare de lead-uri intern. De asemenea, din acest moment, Softlead.ro permite companiilor de software din România vânzarea produselor dedicate prin intermediul platformei, beneficiind de flexibilitate în stabilirea politicilor de preț și a canalului de distribuție.

Noua versiune a platformei pune accent pe activitățile de promovare și de vânzare a soluțiilor software în contextul unei segmentări avansate a publicului consumator direct interesat, prin păstrarea zonelor de informare (articole, comunicate de presă, evenimente) și prin posibilitatea permanentă de acces la suport tehnic. „www.softlead.ro avea nevoie de o imagine nouă și de un set complet de funcționalități, pentru a aduce cât mai aproape producătorii de aplicații software de tipologia de public extrem de bine segmentată pe care o vizează. Maturizarea proiectului, prin experiența acumulată, a dus la reorganizarea celor mai importante zone considerate de maxim interes pentru companiile de software listate până în prezent”, Alexandra Roată, Managing Partener, Softlead.ro.

Bucuresti, 10.07.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.