Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sofia Vicoveanca este ambasadorul de imagine al campaniei de comunicare „Traditie si folclor“

lansata de compania KRUK Romania

În această primăvară, KRUK România, companie membră a Grupului KRUK, liderul de piață al managementului creanțelor din Polonia și companie de top pe piața de profil din România, a lansat campania „Tradiţie şi Folclor“. Aceasta îşi propune să readucă în atenţie obiceiurile românilor, din străbuni şi până în prezent, legate de planificarea bugetului personal şi plata datoriilor.

Campania (concept, strategie şi implementare) poartă semnătura Tempo Advertising. Elementele vizuale ale campaniei sunt declinate pe toate suporturile de comunicare ale companiei KRUK, inclusiv pe notificările trimise persoanelor cu datorii în această perioadă.

Ambasadorul de imagine al acestei campanii de comunicare este cunoscuta cântăreaţă de muzică populară Sofia Vicoveanca. Campania de media se desfăşoară pe următoarele posturi TV: Etno, Favorit, Taraf, Mynele, N24 și Kanal D, dar şi în publicaţii print – Libertatea.

„Românii sunt muncitori, dar de multe ori au fost încercaţi de greutăţi. Ştiu să se descurce în situaţii grele, găsesc soluţii iscusite, însă au nevoie şi de un plan bun pentru a depăşi dificultăţile precum datoriile. M-am alăturat acestei campanii pentru că doresc să fiu lângă români, să îi ajut să înţeleagă că nu sunt singuri în lupta cu datoriile şi că orice sprijin poate fi de folos“, a declarat Sofia Vicoveanca.

În 2011, KRUK România a derulat campania de comunicare şi educare „Datoria mea“ prin care a prezentat comportamentul de plată al românilor în privinţa rezolvării problemei datoriilor. Campania a primit două premii Gold şi un premiu Silver la Gala Romanian PR Award 2012. De asemenea, în 2012 KRUK Romania a derulat campania de comunicare „Femeia, contabilul casei“ şi a implementat modulul educaţional alternativ „Bani de buzunar“, parte a programului național GROW, elaborat împreună cu asociaţia Şcoala de Valori, la care au participat peste 1.000 de elevi. Aceştia au învăţat cum să-şi planifice şi cum să folosească banii de buzunar.

„Campania pe care am lansat-o în această primăvară este un recurs la tradiţie şi folclor, o cale prin care încercăm să le readucem aminte oamenilor că de-a lungul timpului au trecut prin greutăţi şi mai mari decât datoriile – o problemă care poate fi rezolvată astazi prin dialogul cu reprezentanţii companiei de colectare a creanţelor. Angajamentele de plată în rate convenabile, pe care le propune compania noastră persoanelor cu datorii, reprezintă o rezolvare pe cale amiabilă a acestei probleme, iar dialogul permanent pe care îl iniţiem cu aceştia este practic o mână de ajutor întinsă către ei”, a declarat Tomasz Ignaczak, Director General KRUK România.

Despre KRUK România S.R.L

În luna februarie 2013, compania KRUK International S.R.L. şi-a schimbat denumirea în KRUK România S.R.L. Compania a fost înființată în anul 2007 de Grupul KRUK – liderul pieței de management al creanțelor comerciale din Polonia. Compania este specializată în managementul integrat al creanțelor, având clienți atât din sectorul financiar, cât și companii de servicii. KRUK a dezvoltat activități de colectare a creanțelor bancare, a creanțelor companiilor de asigurări și leasing, operatorilor de telefonie fixă și mobilă, cât și ale companiilor de distribuție a bunurilor de larg consum. Compania este, de asemenea, un jucător important pe piața achiziției de portofolii de creanțe, în special de la bănci.

Bucuresti, 12.04.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.