din fiecare magazin MACRO
MACRO, reţeaua de magazine lansată de compania Mercadia Holland în urma redenumirii și repoziționării magazinelor miniMax Discount, a ales soluţia ERP Socrate+ pentru gestionarea întregii activităţi a noilor magazine, de la necesarul de aprovizionat, comenzi furnizori, gestiune stocuri şi depozite, vanzare, control financiar şi până la contabilitate si analize BI. Pentru a eficientiza întreaga activitate a companiei, Socrate+ ERP este integrat cu soluția informatică de gestionare comuna a depozitelor, folosită în prezent în cadrul magazinelor Mic.RO.
După ce în luna august a anului trecut a cumpărat reţeaua de magazine miniMAX, Mercadia Holland a demarat la începutul acestui an procesul de repoziționare a acestora şi de transformare a lor în MACRO, în noile magazine urmând a se comercializa cu precădere produse româneşti. Primul magazin din afacerea MACRO din România a fost deschis, în luna mai, la Braşov, planul fiind ca până în luna octombrie, toate unităţile miniMAX, în număr de 53, să treacă la noul statut. Magazinele au o suprafaţă medie de vânzare de 1.000 de metri pătraţi, localizate în mari oraşe, dar şi în cele cu cel puţin 10.000 de locuitori.
Până la sfârşitul anului 2011, Socrate+ ERP va funcţiona în toate cele 150 de magazine MACRO deschise sau în curs de deschidere, BITSoftware furnizând, astfel, atât infrastructura software, cât și mentenanţa şi suportul tehnic necesar deschiderii noilor magazine.