Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Sociale Romanesti in Liga Campionilor din Advertising

Un nou apel ACT pentru debutul anului urmator va permite agentiilor ce cred in comunicarea responsabila sa-si rasplateasca partenerii si echipele prin inscrierea lucrarilor de gen la preselectia pentru “ACT Responsible Collection and World Tour” din 2008.

Initiativa ACT Responsible, sustinuta in Romania de migdale amare*,  este aceea de a promova comunicarea pe teme sociale si de mediu, prin organizarea de expozitii ce contin cele mai reusite ad-uri de gen la nivel mondial. Deadline-ul colectei, in mod normal anuntat in luna aprilie a fiecarui an, are o avanpremiera: 8 ianuarie 2008. Aceasta este data pina la care agentiile pot inscrie lucrari sociale, daca isi doresc sa intre si in competitia pentru prima editie a  “Socially Responsible Communications Award”. Castigatorii vor fi anuntati in timpul Congresului annual al IAA din Washington DC, care va avea loc in aprilie anul viitor.

Mai mult, daca lucrarile vor fi inscrise la categoria spot tv pentru Asociatii Non-Profit, exista posibilitatea de a fi selectate pentru a participa la programul “ Un minut de responsabilitate. Ad-uri pentru o lume mai buna”.
Programul e sustinut de Euronews, care difuzeaza pe canalul sau selectiuni din Colectia Act Responsible 2007-2008.

Iata care sunt temele pe baza carora se pot califica lucrarile: 

Probleme de mediu:                                       
                                         
aer si clima                                                        
marea si oceanul                                               
apa potabila                                                        
pamant, sol, parcuri, paduri si munti                               
salvarea resurselor
materiale reciclabile
biodiversitate

Probleme ale individului:                                       
Siguranta Rutiera                                               
Dependente
                                                       
Sanatate si dependente
Prevenirea bolilor
Alimentatie
Consum si comportamente responsabile

Economie:
Etica in afaceri
Responsabilitate Sociala

Probleme sociale:
saracie si sanatate
educatie si informatie
drepturile omului
discriminare si echitate
 
Costurile pentru un entry sunt de 350 usd ( EUR 250, £175). Daca in cadrul unei campanii sunt inscrise mai multe lucrari, fiecare ad aditional va beneficia de un discount de 40%.

Companiile care doresc sa adere la proeictele ACT  trebuie sa trimita pina la data de 6 ianuarie un cd cu lucrarile traduse in limba engleza, la adresa migdalelor amare din strada Tudor Arghezi, 26, et 1, ap.19, sector 2 Bucuresti, langa ambasada SUA.

ACT reprezinta un titlu de noblete, un blazon acordat brandurilor responsabile.
Este o modalitate de rasplatire a organizatiilor active in mod real, un arbitru care ofera credibilitate.
ACT, o organizatie nonguvernamentala influenta la nivel mondial, a luat nastere din credinta ca lumea se poate schimba in bine prin bunavointa celor ce detin puterea. Cu expozitii in locuri importante in intreaga lume, precum Paris, Cannes, Dubai, Shangai, New York sau Washington DC, ACT-ul este o colectie a celor mai valoroase campanii sociale.
Organizatia seteaza astfel anual valorile responsabilitatii sociale la noi standarde.

Bucuresti, 5.12.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *