Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SMITE incheie anul 2014 cu o crestere de 30% a cifrei de afaceri

Smite

SmitePentru 2015 isi propune o crestere cu 50% a cifrei de afaceri si fuzionarea cu alte 2 agentii.

SMITE, agentie de comunicare independenta fondata in 2009, incheie anul 2014 cu o crestere de 30% a cifrei de afaceri fata de anul precedent, depasind astfel pragul de 500.000 euro. Acest rezultat vine ca urmare a consolidarii businessului, care in 2013 a inregistrat o dublare a veniturilor ajungand la 430.000 euro.

In contextul in care intreaga piata de publicitate a inregistrat o crestere usoara, de sub 5% in ultimii doi ani, cresterea SMITE se datoreaza atat investitiilor facute in echipa dublate de lansarea unor noi competente precum Social Media si Field Marketing, cat si viziunii SMITE de a incuraja parteneriatul cu clientii agentiei printr-o politica de flat fee.

Florin Maxim, Managing Partner SMITE: “Anul 2014 a reprezentat o perioada foarte importanta pentru SMITE deoarece am reusit sa ne consolidam echipa, sa investim in dezvoltare, mentinand directia pe care am pornit in urma cu 5 ani. In plus, am reusit sa castigam 3 clienti noi, in ciuda faptului ca New Business-ul nu a fost nicio clipa prioritatea noastra”.

Astfel, in 2014, SMITE a ales sa se concentreze mai mult pe clientii activi in defavoarea new business-ului, venind in intampinarea acestora cu propuneri si solutii care sa ii ajute sa dezvolte eficient campaniile de comunicare. Totodata, echipa SMITE a crescut de la 6 specialisti in 2012 la 12 la finalul anului 2014. In plus, SMITE a facilitat dezvoltarea personala si profesionala a acestora, prin participarea la training-uri interne si externe, conferinte, workshop-uri.

“Una dintre cele mai bune decizii luate anul trecut si al carei impact s-a vazut inca din primele zile a fost aceea de a deschide pozitia de Client Service Director. Experienta de 11 ani a Claudiei Maxim in doua dintre cele mai mari agentii de publicitate Leo Burnett si Grafitti BBDO, ne-a adus nu doar o reconfigurare a modului de lucru, proiectelor si campaniilor aflate in derulare, ci si un plus de energie si motivatie in cadrul echipei”, completeaza Florin Maxim.

Pentru anul 2015, SMITE isi propune o crestere cu 50% a cifrei de afaceri inregistrate anul trecut si completarea echipei cu inca 3 oameni. De asemenea, agentia isi propune sa dezvolte mai mult partea de events si in-store marketing cat si serviciile de digital.

“Suntem constienti ca la prima vedere, obiectivul de a creste cifra de afaceri cu 50% este ambitios, insa luna ianuarie ne-a adus deja cinci clienti noi, ceea ce reprezinta o premiera si o performanta remarcabila. In plus, acest obiectiv este sustinut si de planul nostru de dezvoltare: vom face pasul de la o singura agentie la un grup de agentii. Este un proiect la care lucram din 2014 si pe care il vom finaliza in perioada imediat urmatoare, prin fuzionarea cu inca 2 agentii de comunicare cu competente complementare”, conchide Claudia Maxim, Client Service Director, SMITE.

Bucuresti, 13.01.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.