free download 78 travel guides written by experts

Smirnoff prezinta “The Extraordinary Bartenders Challenge”

– competiţia celor mai buni barmani susţinută de faimosul mixolog Kenji Jesse –

Arta de a îmbina mixologia cu tehnicile de working flair, originalitatea şi prezenţa în public au fost principalele criterii de selecţie a celor mai buni barmani din România în cadrul competiţiei “Smirnoff Extraordinary Bartenders Challenge” organizat în perioada 9-28 noiembrie în parteneriat cu Monin şi Santal.

Celebrul mixolog Kenji Jesse, care a iniţiat peste 35 000 de barmani din toata lumea în arta mixologiei, a luat parte la această provocare în calitate de membru al juriului. Ambasador Global al mărcii Smirnoff şi director al ‘Spiritual Advisors’ Global Bar, Kenji Jesse este cunoscut şi pentru trainingurile inspiraţionale ţinute în peste 55 de ţări precum SUA, Marea Britanie, Japonia, Australia, India, China, Brazilia, Rusia sau Kenya.

“Smirnoff este o vodcă premium cu tradiţie, originală, pură, produsă după o reţetă secretă, aşa-numita reţetă no. 21. Inspiraţi de caliăţtile vodcii, am organizat Smirnoff Extraordinary Bartenders Challenge, o experienţă unică şi o provocare de a crea cele mai revoluţionare cocktail-uri” a declarat Raluca Sava, Brand Manager Smirnoff, PPD România. “Pe langa premiile substanţiale, finaliştii concursului au avut oportunitatea de a interacţiona cu Kenji Jesse, un guru al mixologiei, care le-a dezvăluit ultimele tendinţe în materie de cocktailură într-un workshop organizat special pentru cei mai talentaţi barmani din România” a adăugat Raluca Sava.

Concurenţii s-au înscris în competiţie prin completarea unui chestionar on-line şi propunând o reţetă proprie de cocktail, pe pagina de Facebook Smirnoff România. În urma evaluării realizate pe baza corectitudinii răspunsurilor şi a originalităţii reţetei, 40 de barmani au intrat în faza a doua care a avut loc marţi, 27 noiembrie, în Club Barletto din Bucureşti. Finala a avut loc miercuri, 28 noiembrie, în prezenţa invitatului special Kenji Jesse şi a specialiştilor Ionut Frangulea şi George Tudor care au jurizat creaţiile celor 10 finalişti. Proba de foc a constat în realizarea în 8 minute a 3 exemplare de reţetă creaţie proprie.

Concursul s-a încheiat cu petrecerea organizată în Club Vault unde Kenji Jesse şi câştigătorul Smirnoff The Extraordinary Bartenders Challenge au creat cocktailuri pentru participanţii la petrecere.

Despre SMIRNOFF:

SMIRNOFF este cea mai vândută vodka din lume un brand original, provocator, cu origine Americana si nume cu influente rusesti. Renumele său se datorează, într-o bună măsura, frecventelor apariţii pe marele ecran, în filme precum cele cu James Bond. O băutură extrem de valoroasă, rafinată şi pură, Smirnoff Vodka este una din cele mai populare băuturi de pe glob. Brandul este produs si deţinut de compania britanică Diageo.

Brandul Smirnoff s-a născut într-o distilerie din Moscova, fiind invenţia lui Pyotr Arsenievich Smirnov (1831–1898. În momentul de faţă, Smirnoff este o vodka prezentă în 130 de ţări, fiind produsă doar în câteva oraşe din SUA, Italia, Repubica Irlandei, Nordul Irlandei şi Scoţia. Produsele Smirnoff includ vodcă, vodcă aromată şi băuturi cu malţ.

Despre PPD ROMÂNIA:

Smirnoff este un brand distribuit în România de PPD România, parte a companiei Photos Photiades Distributors, lider pe piaţa distribuitorilor de băuturi din Cipru. PPD România este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piaţa locală şi partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium. Alături de Diageo şi de alţi parteneri strategici la nivel local, compania deţine un portofoliu de branduri renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker (Scotch Whisky-ul nr. 1 în lume), J&B Rare (Scotch Whisky-ul nr. 1 în România), Smirnoff (vodka numărul 1 din lume), Baileys, Camus Cognac, şampania Lanson şi, de curând, propriul brand de vodcă, Tazovsky Vodka.

KENJI JESSE, omul care a iniţiat 35.000 de barmani în arta mixologiei

· Este ambasadorul global Smirnoff din 2006;
· Îl găseşti mereu călătorind prin toată lumea, implicat în traininguri inspiraţionale;
· A iniţiat 35.000 de barmani în arta mixologiei şi în responsabilităţile pe care un barman profesionist trebuie să şi le asume;
· A conceput toate cocktailurile Smirnoff, pentru petrecerile Be There, din întreaga lume.

CARIERA:
· A condus evenimentul exclusivist Smirnoff Sunset Ibiza al formaţiei Nightmares on Wax;
· A coordonat toate petrecerile experimentale Smirnoff din toată lumea: Moscova (Faithless), Paris (Duran Duran şi Mark Ronson), NYC (N.E.R.D.), Londra (Pet Shop Boys), Johannesburg (Tiesto) şi NYC (Madonna);
· A interacţionat cu mii de barmani de excepţie din întreaga lume;
· Şi-a început cariera lucrând în diverse baruri (Marea Britanie şi Sydney);
· A fost implicat într-un program de training international destinat segmentului Horeca (Diageo’s ESP – Every Serve Perfect) pentru o perioadă de 6 ani;
· Realizează training pregătitor pentru meseria de barman încă din 2011, în peste 55 de ţări printre care UK, Japonia, Australia, India, China, Brazilia, Statele Unite, Rusia şi Kenia;
· Specializat în workshopuri şi strategii de bespoke.

VIAŢA PERSONALĂ:
· Născut în Hong Kong, în 1976, jumătate japonez, jumătate britanic;
· Locuieşte în Londra;
· Director al ‘Spiritual Advisors’ Global Bar – Training Consultancy ‘Spiritual Advisors’

COCKTAILURI FAVOURITE:
· G-Fresh: ’40ml Vodka Smirnoff, 40ml Suc de Grefe proaspete stoarse, 80ml Tonic stropit peste cuburile de gheaţă;
· Maple Caipiroska: 50ml Smirnoff, jumătate de lămâie proaspătă, o doză bună de sirop de artar şi multă gheaţă zdrobită.

Bucuresti, 29.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *