expoplast Sibiu 2019

SmartPoint castiga contul Banca Romaneasca pentru comunicare B2C si B2B

Smart pointSmartPoint, cea mai mare companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice din România, cu operaţiuni la nivel regional, semnează parteneriatul cu Banca Românească, parte a grupului National Bank of Greece (NBG), unul dintre cele mai mari si puternice grupuri financiare din Grecia.

Banca Românească a ales SmartPoint pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare externă și internă, digital, managementul situațiilor de criză, comunicarea și organizarea de evenimente business to business, dar și pentru dezvoltarea acțiunilor de responsabilitate socială ale băncii. Compania de consultanță a fost desemnată câștigătoare în urma unui proces de selecție desfășurat pe parcursul a două luni.

„Alături de partenerii de la SmartPoint vom continua să consolidăm reputația unui brand local cu un istoric important, printr-un concept ingenios, adecvat contextului social și momentului economic actual. Echipa SmartPoint ne-a convins prin pragmatismul și creativitatea strategiei de comunicare”, declară reprezentanții Băncii Românești.

Banca Românească este una dintre instituţiile financiare importante din România, oferind de peste 22 de ani o gamă largă de produse şi servicii de calitate adaptate nevoilor fiecărui client. Începând din 2003, face parte din cel mai mare grup financiar din sud-estul Europei, National Bank of Greece. Banca Românească este una dintre cele mai bine capitalizate bănci de pe piaţa locală, cu un indice de solvabilitate de aproximativ 18,5%.

„Suntem onorați să lucrăm împreună cu echipa Banca Românească, în care am descoperit valori comune. Provocarea lor ne-a oferit oportunitatea de a ne demonstra expertiza în comunicarea de business și social media într-o strategie coerentă, declinată în toate mediile de comunicare”, declară Octav Ștefan, PR Coordinator SmartPoint.

Consultanții SmartPoint lucrează în strânsă colaborare cu echipa Băncii Românești pentru implementarea strategiei de comunicare a instituției financiare în conformitate cu reglementările de piață în vigoare.

Bucuresti, 09.12.2014

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *