Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SmartBill automatizează înregistrarea cheltuielilor, prin fotografiere

Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill
  • Bonurile și facturile fiscale pot fi înregistrate în aplicația SmartBill pentru iOS sau Android prin simpla fotografiere
  • Noua soluție reduce de 3 ori timpul alocat de IMM-uri pentru înregistrarea manuală a cheltuielilor

SmartBill lansează o nouă soluție de digitalizare a operațiunilor IMM-urilor din România: documentele fiscale pot fi înregistrate automat prin fotografierea cu telefonul mobil și recunoașterea automată a datelor. Astfel, IMM-urile își pot înregistra cheltuielile fiscale (bonuri sau facturi) de trei ori mai repede cu noua soluție OCR disponibilă în aplicația SmartBill pentru iOS si Android.

O soluție OCR presupune recunoașterea optica a caracterelor de pe documente și reprezintă cea mai simplă modalitate oferită de tehnologie pentru a transforma un document fizic într-un document digital, respectând cu acuratețe corectitudinea datelor. Un antreprenor care introduce, în medie, 30 de documente lunar, ar câștiga în jur de 40 de minute doar din înregistrarea acestor cheltuieli cu soluția OCR lansată de SmartBill.

Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill
Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill

„De la dosarul cu șină, la preluarea datelor de pe un bon fiscal, operațiunile făcute manual înseamnă timp pierdut, care ar putea fi alocat unor activități productive. Soluția pe care o lansăm răspunde, prin automatizare, nevoii de eficientizare pe care toate companiile o au. Aceasta permite introducerea automată a datelor din documente, ceea ce înseamnă mai mult timp disponibil pentru activități de valoare. Ne dorim să contribuim la digitalizarea IMM-urilor din România, tocmai de aceea, dezvoltăm în mod constant platforma și aplicația SmartBill, prin soluții concrete pentru problemele curente ale antreprenorilor locali”, spune Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill.

Înregistrarea cheltuielilor se poate face de pe telefonul mobil, prin aplicația SmartBill, care accesează camera și fotografiază documentele fiscale (bonuri sau facturi). Informațiile necesare sunt preluate și precompletate automat în cheltuiala ce urmează sa fie înregistrată în SmartBill. Astfel, se înregistrează automat furnizorul care a emis documentul, dar și datele operaționale precum tipul documentului, data emiterii, cota TVA, valoarea TVA sau moneda utilizată. Nu vor fi preluate însă specificațiile privind produsele sau serviciile menționate în documentul prelucrat, astfel că acestea vor fi introduse manual dacă este necesar.

Simplificarea procesului de preluare a cheltuielilor lunare are un impact pozitiv direct asupra eficientizării operațiunilor contabile ale fiecărei companii. Funcționalitatea de introducere automată a documentelor fiscale este disponibilă gratuit în aplicația SmartBill până la data de 1 iulie 2022. Detalii complete sunt disponibile aici.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.