Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Skol isi continua campania de comunicare “Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!”

Marca de bere Skol, aflată în portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod îşi continuă campania de comunicare "După serviciu, răcoreşte-te cu Skol!", prin lansarea noului spot TV.

“Vine vara, terasele se deschid, oamenii au nevoie să se răcorească mai ales după o zi plină la serviciu. De aceea Skol prezintă “Şeful 2.0”, o versiune updatată a poveştii de anul trecut. Acum nu mai depui efort cărându-ţi în spate şeful, ci el – ca o întrupare a stresului de la serviciu- se ţine ca scaiul după tine, stricându-ţi evident toate momentele plăcute.

Filmările au mers bine, pe repede înainte, la Tel Aviv, cu regizorul Asaf Kobrovsky şi casa de producţie Kadishzon productions. Vremea a fost frumoasă, oamenii prietenoşi şi actorii buni. La capitolul experienţe inedite, am bifat Ziua Comemorării Victimelor Holocaustului, zi în care sirena a sunat în tot oraşul. Timp de două minute, toţi oamenii s-au oprit în loc: maşinile s-au oprit în trafic, şoferii au ieşit şi au lăsat capul în jos, păstrând tăcerea, o vânzatoare a «îngheţat» cu o bluză în mână, pietonii s-au oprit fiecare pe unde era. A fost o experienţă impresionantă.

Filmarea a durat o zi şi totul a mers strună, aşa că am plecat când trebuia (daca nu punem la socoteală faptul că avionul nostru a fost amânat din cauza vulcanului). Oricum 5 ore au fost nimica toată când te gândeşti că de a doua zi s-au închis aeroporturile în toata Europa. Aşa că, la fel ca Indiana Jones, am ieşit chiar în ultima secundă, nu ne-am uitat nici pălăria şi acum că nu mai avem nicio grija, putem să ne răcorim cu un Skol.” a declarat Alina Rosioreanu, copywriter TEMPO Advertising.

Echipa TEMPO Advertising care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formată din: Adrian Preda – Creative Director, Bogdan Costin – Deputy Creative Director, Alina Roşioreanu – Copywriter, Dan Costea – Art Director, Aura Toma – Client Service Director, Alexandra Andone – Account Manager.

Echipa URBB – Doron Zilberstein – Vice-Presedinte de Marketing al URBB, Bogdan Cherciu – Brand Manager.

Bucuresti, 06.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.