Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Skol aniverseaza 10 ani de prezenta pe piata din Romania printr-o noua campanie de comunicare

Marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod marcheaza 10 ani de prezenta pe piata berii din Romania prin lansarea unei noi campanii de comunicare, sub sloganul "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!".

Skol continua sa se pozitioneze drept o bere refreshing, intarind aceasta idee si prin intermediul unui insight general valabil: marea majoritate a consumatorilor acestei beri sunt persoane tinere, active, adeseori coplesite de ritmul alert al vietii de zi cu zi si in cautarea unor momente speciale care sa ii deconecteze de grijile cotidiene.

Shachar Shaine"De la lansarea pe piata din Romania, volumul vanzarilor Skol a crescut de 28 de ori fata de momentul lansarii, in 1999. In prezent, Skol se numara printre primele 10 marci de bere din Romania. Era firesc ca si pozitionarea brandului sa se cristalizeze, indreptandu-ne tot mai mult catre public si realitatile din viata acestuia.", a declarat Shachar Shaine, Presedinte United Romanian Breweries Bereprod.

Pentru 2009, reprezentantii companiei estimeaza un avans de 10% fata de vanzarile inregistrate anul trecut pe marca Skol.

Noua campanie de comunicare – Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol! – se deruleaza incepand din luna aprilie si este dezvoltata de Tempo Creative Group. Conceptul creativ al spotului TV se bazeaza pe un insight puternic: marea majoritate a oamenilor se detaseaza cu greu de problemele de la serviciu. Astfel, odata ce personajul principal a incheiat o zi de munca, este surprins, pas cu pas, in incercarea de a se elibera de serviciu. Personajul principal duce in spate seful, la propriu, in metrou, in parc, pe strada, nereusind sa sa scape de "solicitarile" insistente ale acestuia. In final, remediul recomandat este berea Skol, berea care te racoreste dupa serviciu.

Conceptul este declinat pe TV, radio si outdoor, alaturi de POSM-urile special create pentru aceasta campanie. Valoarea neta a campaniei se ridica la 4 milioane de euro.

Echipa Tempo Creative Group care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formata din: Adrian Preda – Creative Director, Bogdan Costin – Group Creative Director, Alexandru Vicol – Copywriter, Florian Mihai – Art Director, Aura Toma – Client Service Director, Roxana Scripcaru – Account Supervisor, Adriana Enache – Media Planning Manager si Adriana Ciobanu – Media Planner..

Marca Skol se afla in portofoliul companiei URBB din 1999. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.

Bucuresti, 08.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.