Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Škoda isi mentine traiectoria ascendenta

– “Ofensiva Modelelor” este pe punctul de a începe – la premiera sa mondială, un concept de design denumit MissionL dezvăluie imaginea noului model ŠKODA
– Cel de-al şaselea model al mărcii
– Învestiţii în modele noi
– ŠKODA îşi întăreşte poziţia pe pieţele internaţionale
– În comparaţie cu anul trecut, vânzările au crescut cu peste 20%
– În prima jumătate a lui 2011, cifra de afaceri şi rezultatele operaţionale ating noi recorduri

ŠKODA rămâne pe un traseu ascendent. La Salonul Auto de la Frankfurt (IAA), ŠKODA va prezenta, în premieră mondială, un concept de design denumit MissionL. Foarte aproape de designul final, al modelului de producţie, acest concept al unei limuzine dezvăluie imaginea celui de-al şaselea model al companiei, care va fi lansat, în 2012, în Europa, Rusia, China şi India, cu modificările de rigoare pentru nevoile şi cerinţele fiecărei regiuni. ŠKODA a creat astfel condiţii prealabile bune pentru continuarea creşterii, în anul care marchează cea de-a 20-a aniversare de când a devenit parte integrantă a Grupului Volkswagen. Producătorul de automobile din Cehia şi-a propus să-şi crească vânzările anuale la 1,5 milioane de autovehicule şi să-şi extindă prezenţa pe pieţele din întreaga lume, până în 2018. Vânzările ŠKODA, la nivel mondial, au crescut cu 18,3%, la 583.600 autovehicule, în primele opt luni ale anului 2011. Marca a crescut în toate regiunile în care este prezentă, şi a continuat să păstreze ritmul susţinut de creştere pe pieţele sale cheie, cum ar fi Rusia, India şi China. Indicatorii financiari sunt, de asemenea, pozitivi – Cifra de afaceri şi rezultatele operaţionale ale mărcii au atins noi recorduri în prima jumătate a anului 2011.

În concordanţă cu strategia sa de creştere, producătorul ceh va lansa, în anii următori, o serie de modele noi. ŠKODA va demara “ofensiva de modele” în Frankfurt. Marca va prezenta MissionL, un concept de design care este foarte apropiat de imaginea finală a modelului de producţie şi oferă o privire de ansamblu către cel de-al şaselea model din gama ŠKODA. “Acest nou model compact şi noile produse, care vor urma, reprezintă garanţia continuării creşterii în viitor”, declară Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Preşedintele Consiliului de Administraţie ŠKODA. „În următorii doi până la trei ani vom prezenta câte un model la aproximativ fiecare şase luni.”

Clar în concordanţă cu Strategia de Creştere 2018

Se construieşte pe o fundaţie financiară solidă. “ La un an de la lansarea Strategiei de Creştere 2018, putem spune că suntem pe calea cea bună," declară Vahland şi continuă prin a spune că: “Producţia, vânzările, indicatorii financiari şi prezenţa pe pieţele internaţionale au crescut în mod semnificativ. Am luat, într-adevăr, un start impresionant.”

Conform strategiei de creştere 2018, producătorul de automobile din Cehia înaintează cu toată viteza, investind substanţial în noi modele, pieţe şi capacităţi de producţie. Începând de la mijlocul lui 2013, Yeti pentru piaţa din China va fi produs pe plan local. Marca îşi va extinde producţia şi în Rusia, prin intermediul parteneriatului Grupului Volkswagen cu producătorul rus de automobile GAZ Group. Fabrica GAZ din Nizhny Novgorod va demara producţia de Yeti în cel de-al patrulea trimestru al anului 2012. În India, ŠKODA va lansa producţia unui sedan compact, complet nou, înainte de finalul acestui an.

Marca rămâne la fel de concentrată pe pieţele sale tradiţionale – Europa şi Republica Cehă, piaţa sa de provenienţă. Datorită cererii enorme, uzina principală a mărcii ŠKODA, din Mladá Boleslav, îşi creşte capacitatea liniilor de producţie. Începând cu finele anului 2012, ŠKODA va fabrica, în uzina sa de la Vrchlabí (Boemia de Nord), şi transmisia automată, cu dublu ambreiaj, DQ200.

În primele opt luni ale acestui an, vânzările au crescut cu 18,3%, la nivel mondial.

Vânzările de autovehicule, cu emblema săgeţii înaripate pe capotă, au crescut într-un mod impresionant în primele opt luni ale acestui an (583.600 de autovehicule vândute, o creştere de 18,3% de la an la an). Vânzările ŠKODA au crescut în toate regiunile unde marca este prezentă, cea mai mare creştere fiind înregistrată în Rusia, India şi China. Vânzările din perioada ianuarie – august, din China, au crescut cu 29,2%, la 148.862 de autovehicule. Vânzările mărcii, în Rusia, trec de la un record la altul, totalizând 43.604 autovehicule la finalul lunii august. Vânzările ŠKODA sunt într-o creştere rapidă şi în India (18.980 automobile vândute, o creştere de 50,4% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut).

20 de ani de legături de succes, cu Grupul Volkswagen

2011 este un an foarte special pentru ŠKODA şi din punct de vedere istoric. În luna aprilie a acestui an, marca a sărbătorit a 20-a aniversare de când este parte a Grupului Volkswagen. “Creşterea ŠKODA, de când a devenit parte integrantă a Grupului Volkswagen, este absolut unică în industria auto.” a declarat Winfried Vahland, şi a continuat prin a spune că: “De fapt, nu a fost altceva decât o renaştere a acestei mărci legendare de automobile, care este situată în inima Europei”. Cu suportul Grupului Volkswagen, ceea ce a fost doar un jucător local, acum douăzeci de ani, a devenit un producător de talie mondială. ŠKODA şi-a mărit de patru ori vânzările, din 1991 şi până acum, iar portofoliul său de modele a crescut de la un produs, în 1991, la cinci, în prezent.

Bucuresti, 13.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.