Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Škoda Auto – principalul partener pentru turul Frantei pentru cel de-al saselea an consecutiv

Cea de-a 96-a ediţie a Turului Franţei, cea mai importantă competiţie de ciclism din lume, va fi susţinută din nou de Škoda Auto, pentru cel de-al şaselea an consecutiv. Cu 20 de echipe la start, acest concurs legendar va începe sâmbătă, 4 iulie, la Monaco, şi se va încheia, ca de obicei, la Paris, pe faimosul bulevard Champs-Élysées.

Anul acesta, Škoda Auto va sărbători lansarea pe piaţa franceză a ultimului său model, Yeti. Caravana publicitară a Turului Franţei va include în total zece modele Yeti, ca parte integrantă a fiecărei etape a acestei competiţii. În total, cu ocazia Turului Franţei vor putea fi admirate aproximativ 350 de automobile Škoda, majoritatea acestora (aproximativ 250 de maşini) urmând a fi utilizate de către organizatorii competiţiei ca maşini oficiale pentru Turul Franţei. Mai mult decât atât, Škoda va pune la dispoziţie automobilele sale unui număr de opt echipe profesioniste – Silence-Lotto (Belgia), Saxo Bank – IT Factory (Danemarca), Rabobank (Olanda), Euskaltel-Euskadi (Spania), Cofidis (Franţa), Franćaise des JEUX (Franţa), Cervelo (Elveţia) şi Milram (Germania), la care se adaugă Shimano şi Mavic, două echipe neutre care vor oferi asistenţă tehnică.

Cu privire la strategia parteneriatului dintre companie şi Turul Franţei, directorul de comunicare al concernului, Martin Lauer, a declarat următoarele: “Există doi piloni principali pe care Škoda îşi bazează strategia de comunicare privind sponsorizările oferite pe plan internaţional – hochei pe gheaţă şi ciclism, două sporturi care se completează eficient din perspectiva acoperirii pieţelor europene, fiind considerate instrumente foarte puternice pentru a îmbunătăţi notorietatea mărcii, imaginea asupra produsului, precum şi vizibilitatea mărcii şi a produsului. Ciclismul oferă oportunităţi deosebite de a prezenta automobilele Škoda în mijlocul competiţiei, unde acestea se află în strânsă legătură cu concurenţii, fanii şi potenţialii cumpărători. Continuitatea la acest capitol este un factor decisiv şi apreciem eforturile organizatorilor de a extinde Turul Franţei, cea mai importantă competiţie din domeniul ciclismului, către alte ţări, precum Spania şi Elveţia“.

Bucuresti, 02.07.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.