Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ŠKODA ATERO: cel de-al treilea “Automobil stagiar” de la Mladá Boleslav

› Proiectele stagiarilor demonstrează înalta calitate a stagiului profesional de la ŠKODA
› Design sport, roți de 18 inchi și sistem audio de 1.800 wați
› Design tehnic bazat pe ŠKODA RAPID Spaceback
› Autoturismele precedente ale stagiarilor includ ŠKODA CITIJET și ŠKODA FUNSTAR

Mladá Boleslav – ŠKODA CITIJET, ŠKODA FUNSTAR, iar acum ŠKODA ATERO – acesta este al treilea an în care stagiarii de la ŠKODA și-au construit propriile lor automobile unicat de vis. Noul “Automobil stagiar” – un coupé compact – demonstrează din nou talentul stagiarilor tineri care învaţă la Academia  ŠKODA. într-o înregistrare video, stagiarii prezintă procesul de construcție al modelului unicat ŠKODA ATERO.

“La fel ca şi la ultimele două proiecte, sunt din nou foarte mândru de ucenicii noștri profesioniști, de implicarea și competențele lor,” declară Bohdan Wojnar, Membrul Consiliului de Administrație ŠKODA responsabil pentru Resurse Umane. “Am dori să mulțumim tuturor celor care au susținut acest proiect.” Membrul Consiliului de Administrație ŠKODA responsabil pentru Producție, Michael Oeljeklaus adaugă: “Primele douم automobile ale stagiarilor au demonstrat deja de ce sunt capabili ucenicii noștri. Automobilul unicat ŠKODA ATERO nu face excepție.”

Prin crearea acestui model unicat, complet func‏ional, ŠKODA continuم o nouă tradiție. în proiectul “Automobilului stagiar“ se pune accent pe promovarea talentelor si creativității studenților. în anul 2014 echipa de ucenici a adus pe șosea un automobil ultracompact decapotabil. Acesta a fost urmat în anul 2015 de Pick-up-ul FUNSTAR.

ŠKODA CITIJET este un automobil decapotabil de oraș, bazat pe modelul ŠKODA Citigo. Exteriorul este vopsit în albastru și alb; roțile de 16 inchi din aliaj sunt vopsite în albastru. Un spoiler și cele două țevi de eșapament accentuează spatele autovehiculului. Sub capotă se află un motor pe benzină de 1,0 l, cu o putere de 55 kW (75 CP). Interiorul include volanul, levierul frânei de mână și schimbمtorul de viteze îmbrăcate în piele; tapițeria scaunelor și covora؛ele textile au un design original. Bordul este finisat în roșu și alb. Interiorul este caracterizat prin iluminare cu LED-uri albastre care reacționează și la sistemul audio de 300 wați.
 
ŠKODA FUNSTAR este un pickup compact bazat pe modelul ŠKODA Fabia. Este vopsit în culorile metalizate ”Gri Steel” și ”Alb Moon”; pragurile, masca radiatorului și spoilerul spate sunt vopsite în ”Verde Reflex”. Farurile faţă și luminile spate lumineazم prin tehnologia LED; liniile verzi desenate de LED-uri conferă un design aparte luminilor de zi. Interiorul este de asemenea caracterizat de elemente de design ”Gri Steel” și ”Alb Moon”. În plus, modelul unicat are un volan sport și un sistem audio de 1.400 wați. ŠKODA FUNSTAR rulează pe roțile de 18 inchi ale modelului Octavia RS. Motorul TSI de 1,2 l are o putere de 90 kW ؛i transmisie DSG cu 7 trepte de viteză.

ŠKODA ATERO – cel de-al treilea și cel mai elaborat ”Automobil stagiar” al mărcii până în prezent – are o lungime de 4,3 metri şi este un coupé cu două uși. Design-ul sمu este în mică mمsura bazat pe modelul ŠKODA RAPID Spaceback. Montan‏ii B au fost decala‏i spre spate, iar montan‏ii C au o înclinație mai mare; linia plafonului începe să coboare mai repede. Farurile față sunt cu tehnologie LED, bara față găzduiește o priză de aer mai mare, iar sistemul de evacuare a fost împrumutat de la ŠKODA OCTAVIA RS. Caroseria ŠKODA ATERO este finisată în „Negru Magic” metalizat, în contrast puternic cu elementele de design roșii.

Un motor 1,4 TSI cu 92 kW (125 CP) și o cutie DSG cu 7 trepte formeazم sistemul de propulsie. Roțile de 18 inchi împrumutate de la ŠKODA OCTAVIA sunt vopsite în negru și finisate cu dungi roșii. Puntea fațم e prevăzută cu discuri de frână ventilate la interior şi perforate. Interiorul oferă iluminare ambientalم cu LED și elemente luminoase adiționale pentru a completa look-ul sport. Un amplificator audio de 1.800 wați controlează cele 14 difuzoare ale autovehiculului.

Munca la ŠKODA ATERO a durat aproape o jumătate de an. Echipa de 26 de membri de la Școala Profesională ŠKODA din Mladل Boleslav – 4 tinere și 22 de tineri – a dezvoltat și implementat conceptul având suportul instructorilor lor și al reprezentanților departamentelor de Dezvoltare Tehnică, Design și Producție. Proiectul le-a oferit stagiarilor oportunitatea să își pună în practică cunoștințele și de asemenea să proiecteze și să implementeze alături de experți din toată compania.

Prin proiectul ”Automobilul stagiar”, ŠKODA a demonstrat în ultimii trei ani calitatea pregătirii profesionale pe care o oferă. Școala profesională ŠKODA le oferă tinerilor cursuri tehnice de trei sau patru ani, la absolvire fiind acordat un certificat de ucenicie sau o diplomă. În urma absolvirii cu succes, tuturor stagiarilor li se oferă un loc de muncă la ŠKODA. În prezent, aproape 900 de stagiari sunt înscriși în 14 programe de stagiatură full-time, din care 14 procente sunt femei. Aproximativ 100 de angajați studiază în programe postabsolvire.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.