Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SIVECO Romania sprijina sectorul telecomunicatiilor prin

Siveco

soluții software dedicate și validate prin implementări de succes

Recent, SIVECO România a participat la „Ziua Comunicațiilor”, cea de a XI-a ediție a unui eveniment devenit deja tradițional pentru industria IT&C, organizat de Agnor High Tech și CERF, ce marchează evoluția, strategiile și soluțiile dedicate dezvoltării României în contextul global al telecomunicațiilor. 

Prin participarea la eveniment, SIVECO România sprijină dinamica acestui sector, prezentând participanților – reprezentanți importanți ai industriei IT&C și ai pieței telecom, beneficiari existenți și potențiali și utilizatori finali, soluții software dedicate și cazuri de succes în domeniu. Întrucât acest sector presupune specialiști ce necesită o instruire permanentă în cadrul unui proces cât mai rapid și eficient, soluția de eTraining AeL Enterprise dezvoltată de SIVECO România vine ca un răspuns la nevoia de perfecționare a mediului de afaceri românesc, garantând totodată instruirea la standarde europene, ceea ce reduce considerabil perioada de training.

„Beneficiile pe care le aduce AeL Enterprise sectorului telecom sunt multiple: instruirea și testarea unitară a angajaților, eficientizarea activității de training, monitorizarea performanțelor, flexibilitate, reducerea costurilor și a timpilor neproductivi, interactivitate și control foarte mare asupra informațiilor pe care le primește angajatul în stagiul de pregătire”, explică Dan Listes, responsabil de vanzari in cadrul Business Development Group al SIVECO România.

Participanților la eveniment le-au fost prezentate soluțiile dezvoltate de companie, dedicate domeniului comunicațiilor: Preventel, sistem de tip „fraud detection” care gestionează o bază de date a abonaților companiilor de telecom, raportând informații despre clienți cu debite sau restanțe de plată, precum și a celor cu comportament fraudulos, și Surf, sistem care gestionează baza de date centralizată a abonaților Romtelecom, fiind distribuit în rețeaua Intranet a companiei.

Alături de pachetul informatic integrat SIVECO Applications 2010, capabil a acoperi, printr-o gestiune eficientă, toate departamentele unei companii activând în sectorul telecom, reprezentantul SIVECO a abordat și prezentarea unei implementări de succes în cadrul Cesky Mobil Cehia a sistemului informatizat OSKAR Prepaid System, sistem construit pe modelul Data Warehouse, folosit de compania cehă de telefonie mobilă în rețeaua GSM pentru stocarea de CDR-uri (Call Data Records).

„Uniunea Europeană impune crearea de alianțe strategice capabile să promoveze o industrie românească a comunicațiilor în plină evoluție, tot mai des valorificată la adevăratul său potențial, ce ține pasul cu megatrendurile, inovațiile și tehnologiile la nivel global. SIVECO România susține dezvoltarea sectorului telecom prin soluții software de generație nouă, mature, validate prin implementări de succes și capabile a răspunde eficient cerințelor particulare ale companiilor de comunicații”, concluzionează Dan Listes.

Bucuresti, 11.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.