free download 78 travel guides written by experts

Siveco pentru Meridian SA

Modulul de Desfacere – Aprovizionare gestioneaza cu succes activitatea de desfacere, aprovizionare si achizitie din cadrul  Meridian SA

 Sectorul de desfacere din România, a cunoscut în ultimii ani o dezvoltare fara precedent, ceea ce a condus la cresterea exigentelor de business în domeniu. Fiind o piata cu un grad de complexitate ridicat, imaginea de ansamblu asupra intregii activitati, pe care o poate oferi numai un o solutie de tip EAS, este esentiala pentru a obtine avantaj competitiv.

 În vederea optimizarii si asigurarii unei mai bune gestiuni a resurselor financiare si umane utilizate în procesele sale de afaceri, Meridian SA, concesionar Dacia Renault ce activeaza în domeniul vânzarilor si service-ului auto, a ales sistemului informatic integrat SIVECO Applications: Modulul de gestiune a achizitiilor, Modulul de gestiune a stocurilor, Modulul de gestiune a vânzarilor, Modulul de gestiune a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar, Modulul de gestiune a resurselor umane, Modulul de gestiune a salariilor, Modulul de gestiune a activitatii de service auto, Modulul de gestiune a activitatii financiar – contabilitate; Modulul de evidenta a activitatii de taxi.

Pentru a-si putea mentine competitivitatea pe o piata cu jucãtori consacrati, consumatori educati si pretenþiosi, Meridian SA a decis si implementarea modulului Desfacere -Aprovizionare, ce are în vedere managementul tuturor proceselor care compun activitatea de desfacere, aprovizioanare si achizitie dintr-o organizatie.

Implementarea acestui modul aduce beneficii esentiale pentru o organizatie ce activeaza în sectorul distributie: se asigura configurarea usoara si facila a politicii de preturi în activitatea de desfacere; controlul total asupra respectarii politicii de preturi de catre personalul implicat; gestionarea completa a discount-urilor acordate de furnizori si acordate clientilor precum si a activitatii agentilor de vânzare; gestionarea operativa a achitarii facturilor de catre clienti cu respectarea incadrarii în limitele de creditare stabilite; posibilitatea configurarii mai multor politici promotionale; un set mare de rapoarte oferind o imagine clara asupra activitatii de desfacere (cât s-a vândut, ce s-a vândut, cât de rentabil s-a vândut); calculul necesarului de aprovizionat pe baza stocului existent si a comenzilor primite de la clienti; configurarea facila a politicii de securitate  a fondului de date.

În ceea ce priveste activitatea de aprovizionare asigura controlul stocurilor supranormative si a stocurilor sub stocul minim; marfurile sosite se pot aloca pe comenzile aprobate; asigura controlul vitezei de rotatie a stocurilor; controlul respectarii de catre furnizori a preturilor de livrare si a discount-urilor stabilite; inventarierea operativa a stocurilor; controlul asupra platii facturilor furnizorilor în limita vânzarii produselor aprovizionate;

De asemenea, implementarea modulului de Desfacere-Aprovizionare asigura stabilirea corecta a necesarul zilnic de achizitionat; formularea cererilor de oferta si stabilirea castigatorilor; formularea comenzilor de achizitie si gestionarea stadiului acestora; realizarea de scheme complexe de aprobare pentru cererile si comenzile de achizitie cu notificarea pe mail a persoanelor responsabile cu aprobarea acestor documente.

Prin livrarea unor produse bazate pe tehnologii de ultima ora si implementarea acestora cu succes, SIVECO România a demonstrat înca o data faptul ca este o companie care are drept principiu fundamental furnizarea unor produse si servicii de înalta calitate, customizate pe nevoile si pentru satisfactia clientior sai.

 
 
Despre SIVECO România
Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.

SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT.  Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.

În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.

SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante – Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor – si a oferit solutii performante unor companii private de referinta – PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.

SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.

Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si  internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei – EITA si Information Society Technologies  Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si  WEF Transparency.
{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *