Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

SIVADOC pentru Aker Tulcea

Accelerarea si cresterea eficientei proceselor organizationale, nevoia adaptãrii la cerintele tehnologice atât ale concurentilor si ale partenerilor, necesitatea încadrãrii în anumite standarde si alinierea la tendintele actuale internationale, precum şi nevoia de a promova o imagine consistentă si coerentă determină tot mai multe companii sã se orienteze din ce în ce mai mult spre produse informatice prin care sã poatã rezolva aceste aspecte.

SC Aker Tulcea SA este cel mai nou client al companiei SIVECO România, în urma semnării unui contract pentru implementarea sistemului de gestiune a documentelor si a fluxurilor de lucru- SIVADOC.

S.C. Aker Tulcea S.A. face parte din grupul norvegian de construcţii navale Aker- Kvaerner Yards, cel mai mare în domeniu din Europa şi al cincilea din lume. Societatea a fost privatizată în anul 2000 şi rezultatele pozitive obţinute în anii de după privatizare, investiţile efectuate şi calitatea personalului au asigurat recunoaşterea internaţională a companiei şi reintrarea acesteia pe piaţa constructorilor de nave complete.

SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor si a fluxurilor de lucru furnizat de SIVECO România oferă o platformă comună care unifică oamenii, procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii dar totodată şi al protejării împotriva accesului neautorizat.

Beneficiarii direcţi ai imbunătăţirii fluxurilor interne de comunicare a informaţiilor vor fi în egală măsura organizaţia în sine, prin creşterea eficienţei operaţionale şi scăderea costurilor de procesare a documentelor, dar şi clienţii acesteia, care vor fi răsplătiţi prin servicii mai eficiente, îmbunătăţirea comunicării şi transparenţei.

Implementarea produsului SIVADOC va aduce beneficii multiple organizatiei: control asupra documentelor, monitorizarea şi controlul sistemului şi a activităţilor desfăşurate de către fiecare utilizator, accesul securizat şi protecţia informaţiilor şi a documentelor, extinderea securizată a mediului de colaborare peste Web sau în Intranet, corelarea informatiei prin sistemul centralizat, cresterea abilităţilor de accesare şi utilizare prin interfata performantă, imbunătăţirea comunicării şi colaborării, suport pentru sistemele de asigurare a calităţii etc.

"Gestionarea şi comunicarea într-un mod structurat şi eficient a informaţiilor în cadrul unei organizaţii este o activitate complexă şi dificil de realizat, dar reprezintă una dintre bazele funcţionării organizaţiilor. Suntem bucuroşi de alegerea făcută de Aker Tulcea şi suntem convinşi că implementarea SIVADOC va contribui la scăderea costurilor de procesare a documentelor, la îmbunătăţirea comunicării şi transparenţei organizaţiei, determinând alinierea la tendinţele actuale de afaceri" declară Dragoş Făgurel, SIVADOC Product Manager în cadrul SIVECO România.
 
"Am selectat soluţia SIVECO deoarece avem încrederea că va rezolva atât problemele specifice managementului informaţiei structurate, în general, cât şi a celor legate de managementul calităţii, în particular " declară domnul Costel Lungu, Director Tehnic AKER TULCEA.

Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.
SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.
În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante – Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor – si a oferit solutii performante unor companii private de referinta – PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei – EITA si Information Society Technologies Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si WEF Transparency.

Bucuresti, 27.04.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *