Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sistemul sanitar privat inregistreaza cresteri de 20% anual

Tot mai multi romani prefera astazi serviciile de medicina privata, o piata de profil care este estimata pentru 2007 la 200 de milioane de euro. Noul numar al revistei Biz trateaza pe larg piata serviciilor medicale private, un segment care cunoaste o crestere anuala de 20%.

“In prezent, piata medicala totala din Romania este estimata la 5 miliarde de euro anual, din care sectorul medical privat reprezinta aproximativ 5%. Restul apartine serviciilor medicale asigurate de stat”, a declarat pentru revista Biz  Mihail Marcu, presedintele MedLife.

Printre serviciile medicale private care s-au dezvoltat cel mai mult se numara procedurile sofisticate de diagnostic, implantologia estetica diversa, laserterapia si psihoterapia.

Dezvoltarea serviciilor medicale private se concentreaza in principal pe marile centre urbane. Tinand cont de ramura serviciilor medicale, procentul celor care apeleaza la clinici particulare este mai mare pe ambulatoriu, in timp ce pentru segmentul serviciilor specifice spitalelor, procentul pacientilor care apeleaza la spitale private este sub 1%.

Articolul rubricii Finante prezinta motivele pentru care “Tinerii intra in vizorul bancilor”, iar “Advertisingul on-line ia amploare” la rubrica Tehnologie. Internetul a devenit in ultimul timp o unealta tot mai importanta in mainile companiilor de publicitate, care vad in acest domeniu un loc cu posibilitati foarte mari in ceea ce priveste raspandirea mesajelor.  

Noul numar al revistei Biz aduce la rubrica Harvard Business Review informatii ce te vor ajuta sa raspunzi la intrebarea “Ce te determina sa lucrezi aici”. Articolul arata cum oamenii isi aleg locul de munca si devin devotati muncii nu numai in functie de beneficiile financiare si nonfinanciare, dar si in functie de cat de bine se potrivesc preferintele si aspiratiile lor cu cele ale organizatiei.

Pastrarea angajatilor care s-au dovedit a fi valorosi sau talentati in companie a devenit o provocare pentru managementul companiilor, in lupta continua cu presiunea venita din partea concurentei. Mai multe informatii despre “Cum sa pastrezi angajatii valorosi” sunt oferite de revista Biz in cadrul rubricii Strategie.

Bucuresti, 20.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.