free download 78 travel guides written by experts

Sistemul de propulsie Axle Split Hybrid de la Bosch a primit premiul pentru inovatie

Împreună cu PSA, Bosch a dezvoltat sistemul Axle Split Hybrid, cu motorul cu ardere internă pe puntea faţă, primul sistem de propulsie hibrid diesel din lume. Prin combinarea motorului cu ardere internă pe puntea faţă şi a sistemului de propulsie electrică pe puntea spate, consumul de carburant scade cu până la 35% faţă de cel înregistrat de motoarele diesel simple. Producţia de serie a noului sistem de propulsie, montat pe modelul Peugeot 3008 HYbrid4, a început la sfârşitul anului 2011. Sistemul de propulsie Axle Split Hybrid de la Bosch a primit în 2012 „Premiul pentru inovaţie” la Târgul Automechanika de la Frankfurt, la categoria „Produse şi servicii originale”. Prin acest premiu sunt recunoscute acele produse şi servicii care prezintă un nivel ridicat de inovaţie şi care contribuie la sporirea rentabilităţii şi la reducerea impactului asupra mediului înconjurător.

Principalele componente hibride ale sistemului de propulsie Axle Split au fost dezvoltate de către inginerii Bosch în strânsă colaborare cu grupul PSA. Componentele hibride compacte – două motoare electrice, un invertor dublu şi acumulatorul – nu ocupă mult spaţiu şi pot fi integrate în sistemele de propulsie existente fără eforturi prea mari. Motorul electric compact de pe puntea din spate, invertorul dublu şi acumulatorul sunt integrate perfect în partea din spate a autovehiculului. În plus, PSA produce modelul Peugeot 508 şi în varianta station wagon RXH şi limuzină HYbrid 4 şi modelul Citroen DS5 în varianta HYbrid 4 cu sistem de propulsie Axle Split.

Conducere cu zero emisii în traficul urban, tracţiune integrală pentru situaţiile critice

Pe lângă consumul mult mai mic şi eficienţa ridicată, motorul cu ardere internă de pe puntea faţă şi motorul electric de pe puntea spate fac posibilă tracţiunea integrală şi, simultan, reducerea consumului. În traficul urban cu opriri şi porniri dese sau la turaţii reduse, motorul electric poate funcţiona ca sistem de propulsie unic, acţionând autovehiculul fără ca acesta să producă emisii de CO2. În momentul accelerării, sistemul de propulsie electric de pe puntea spate funcţionează ca un amplificator şi sporeşte plăcerea de conducere.

Divizia Automotive Aftermarket (AA) oferă companiilor care activează în domeniul auto post-vânzare şi service-urilor auto o gamă completă de echipamente de diagnoză şi service, precum şi o gamă variată de piese de schimb – de la piese noi şi recondiţionate la soluţii pentru reparare – atât pentru autoturisme, cât şi pentru autovehiculele comerciale. Portofoliul său include atât produse fabricate de Bosch ca echipamente originale, cât şi produse şi servicii post-vânzare dezvoltate şi fabricate in-house. Peste 11.000 de angajaţi în 140 de ţări şi o reţea logistică globală asigură distribuţia a peste 450.000 de repere de piese de schimb la clienţi, într-un mod rapid şi la timp. Prin domeniul „Diagnostics”, AA oferă tehnologie de testare şi aparatură pentru service-urile auto, software de diagnoză, programe de instruire şi servicii de informare. În plus, divizia este responsabilă şi pentru dezvoltarea francizei de service-uri auto „Bosch Service”, una dintre cele mai mari reţele de service-uri auto independente la nivel mondial, cu aproximativ 15.000 de francize. De asemenea, AA are peste 500 de parteneri „AutoCrew”.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina de internet www.bosch-automotive.com.

Bucuresti, 03.10.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *