Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Singurul Targ de Nunti al Verii a ajuns la final

Singurul târg de nunți al verii, organizat de revista și portalul Ghidul Miresei în Cupola Romexpo, a înregistrat în cele trei zile un număr de aproximativ 9.000 de vizitatori.

Peste 100 de firme din domeniu, au expus în perioada 25 – 27 mai 2012, cele mai diverse și exotice oferte și servicii, cu reduceri de la 20% la 60%. Prețurile au variat la rochiile de mireasă de la 900 de lei la 12.000 de lei, la costumele de mire de la 1.200 de lei la 9.000 de lei, la verighete de la 200 de euro la 10.000 de euro, iar la invitații de la 1 leu la 10 lei.

“A fost pentru prima oară când s-a organizat în România o ediție de vară a unui târg de nunți. Noi am crezut foarte mult în reușita acestei ediții și după cum s-a demonstrat, nu ne-am înșelat referitor la potențialul său. Atât vizitatorii cât și firmele expozante au fost foarte mulțumiți de șansa de a se întâlni în plin sezon. Vizitatorii care au intrat în expoziție știau exact ce căutau și în ce buget doreau să se încadreze. S-au semnat extrem de multe contracte, mai ales pe ținute de nuntă, achiziționate direct din stoc.” au declarat organizatorii.

Spre deosebire de ediția din februarie a târgului Ghidul Miresei, vânzările efective au crescut în medie cu 15% – 20% chiar dacă numărul de vizitatori a fost la jumătate. S-au vândut peste 500 de rochii de mireasă și aproximativ 100 de costume de mire.

Organizatorul târgului, revista și portalul Ghidul Miresei, vor reveni în toamnă cu o nouă ediție a Târgului Ghidul Miresei, organizată tot în Centrul Expozițional Romexpo, între 28 și 30 Septembrie 2012.

Mai multe informații și detalii pe www.TargulGhidulMiresei.ro.

Parteneri media : Europa FM, 121.ro, Garbo, Kudika, Eva.ro, Karena, Divahair, Spuneda, Mayra, Stilfeminin, Nunta Bucuresti.ro, Expo Info, Bucuresteni.ro, CasaNuntilor.ro, Bon Café, Nunta tv, Oferte Speciale.

2 ron din prețul biletului de intrare au fost donaţi Fundaţiei Mereu Aproape pentru a aduce bucurie şi speranţă unor copii cu probleme.

Bucuresti, 28.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.