free download 78 travel guides written by experts

Singura agentie de PR invitata sa prezinte un workshop la Festivalul de la Cannes 2013

GolinHarris prezintă „Brand Voice”

GolinHarris va susţine un workshop numit „Finding Your Brand’s Voice” la Festivalul Internaţional de Creativitate Cannes Lion, joi, 20 iunie. Co-prezentat de directorul de creatie global al GolinHarris, Charlie Tercek, şi de writing directorul Ben Lincoln, acest workshop interactiv este creat pentru a-i ajuta pe specialistii in comunicare să descopere, să definească şi să articuleze mai bine vocea brandurilor lor.

„Fiecare brand are o poveste de spus, dar nu neapărat o voce distinctă care să o povestească”, a declarat Tercek. „Ideea este să descoperi o voce adecvată brandului şi doar lui, care sa ii ajute pe comunicatori să spună poveşti de brand intr-un mod clar si coerent, in toate mediile deopotriva: earned, owned si paid.

Workshop-ul de pe 20 iunie este inspirat de modelul Brand Voice al agenţiei GolinHarris. Deja folosit de multi dintre clienţii agentiei, Brand Voice oferă o abordare profundă şi ştiinţifică a procesului de storytelling, pentru ca ajută brandurile să rămână fidele identităţii lor, să fie mereu relevante pentru audienţele lor şi să rămână consistente de-a lungul tuturor canalelor media folosite.

„Unii dintre noi, profesionişti în marketing şi PR, se gândesc la vocea unui brand abia atunci când greşesc”, a afirmat Lincoln. “Am creat Brand Voice pentru a-i ajuta pe clienţii noştri să rămână fideli brandului şi să construiască o relatie mai strânsă cu clienţii lor.”

Bucuresti, 20.06.2013

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *