Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Simona Gherghe, in topul preferintelor telespectatorilor

Telespectatorii le-au fost alături în număr foarte mare ieri Simonei Gherghe, Mirelei Boureanu Vaida, dar şi Oliviei Păunescu, „Acces Direct”, „Mireasă pentru fiul meu” şi Observatorul dimineţii impunându-se ca lider de audienţă la nivelul targhetului comercial, 18-49 urban.

Aşa cum i-a obişnuit pe telespectatori, Simona Gherghe vine în fiecare după-amiază cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai spectaculoase exclusivităţi, drept pentru care, emisiunea prezentată de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, în rândul publicului comercial, 18-49 urban, înregistrând un rating mediu de 5,7% şi 22,1% cotă de piaţă, în vreme ce ProTV înregistra 5,1% rating şi 19,7% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces direct (16:56-19:00)

Antena 1

5.7

22.1

290

Pro TV

5.1

19.7

259

În minutul de aur, înregistrat ieri la 18:50, peste 1 934 000 de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau declaraţiile celor două asistente ale lui Dan Capatos de la un „Show Păcătos” venite în platoul „Acces Direct” să comenteze declaraţiile lui Mircea Badea despre emisiunea pe care o au la Antena Stars.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:50

10.5

25.2

1934

5.9

14.3

1095

Românii au rămas şi ieri alături de Mirela Boureanu Vaida, ambele intervale de difuzare ale emisiunii „Mireasă pentru fiul meu” impunându-se ca lider detaşat de audienţă, în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 3,4% şi 20.4% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de principalul competitor, Pro Tv, ce înregistra atunci doar 1.2% rating şi 7.4% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00)

Antena 1

3.4

20.4

174

Pro TV

1.2

7.4

63

Observatorul dimineţii prezentat în această săptămână de Olivia Păunescu a fost şi el lider de audienţă cu un rating mediu de 3,3% şi 27,4% cotă de piaţă, plasând principalul competitor, ProTv, pe locul secund cu 2,6% rating şi 21,5% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-07:59)

Antena 1

3.3

27.4

171

Pro TV

2.6

21.5

134

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si All urban
Perioada 19 martie 2014

Bucuresti, 20.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.