Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Simona Gherghe – imagini in exclusivitate de la nunta Ilenei Ciuculete

Acces Direct – lider în topul audienţelor

De Valentine’s Day, Simona Gherghe le-a pregătit telespectatorilor o ediţie specială Acces Direct, dedicată iubirilor vedetelor. În exclusivitate la Acces Direct, Ileana Ciuculete a prezentat în premieră imagini de la nunta sa şi a dezvăluit secretul unei căsnicii reuşite. Telespectatorii i-au fost alături Simonei şi invitaţilor săi, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider de piaţă la nivelul targetului comercial 15-54 urban.

În luna iubirii, Simona Gherghe le-a pregătit telespectatorilor o ediţie de colecţie a emisiunii Acces Direct. De Valentine’s Day, vedetele au vorbit despre iubirile lor şi despre cum sărbătoresc această zi specială. Ileana Ciuculete a dezvăluit secretul unei căsnicii reuşite şi a adus imagini în exclusivitate de la nunta sa cu Cornel Galeş.

Pentru că zăpada nu s-a înduplecat să se topească nici în această zi caldă, echipa de la Acces Direct a pregătit un batalion de deszăpezire, al cărui căpitan a fost chiar îndrăgita interpretă Ionela Prodan.

Astfel, Acces Direct s-a situat ieri ca lider de piaţă la nivelul targetului comercial 15-54, înregistrând un rating mediu de 6,3 procente şi o cotă de piată de 18%, în timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 5,3 procente şi o cotă de piaţă de 15.2%. Pe locul trei s-a situat Kanal D, care a înregistrat un rating mediu de 2,7 procente şi o cotă de piaţă de 7,7%.

Şi reality show-ul matrimonial Mireasă pentru fiul meu s-a situat ieri în topul preferinţelor telespectatorilor. Emisiunea moderată de frumoasa Mirela Boureanu Vaida a cucerit ieri telespectatorii, înregistrând un rating mediu de 3 procente şi o cotă de piaţă de 13,3%, în timp ce programul oferit de Pro Tv a înregistrat un rating mediu de 1,8 procente şi o cotă de piaţă de 8%.

Telespectatorii Antena 1 vor putea afla cele mai noi informaţii şi cele mai frumoase momente ale emisiunii Acces Direct pe pagina oficială a emisiunii accesdirect.a1.ro sau pe pagina de facebook facebook.com/accesdirect.

De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 14 februarie 2012

Bucuresti, 15.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.