free download 78 travel guides written by experts

Simona Gherghe a spulberat concurenta

Peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit ieri Acces Direct

Simona Gherghe a început săptămâna cu o exclusivitate mult aşteptată. Adrian Cristea a acceptat invitaţia Simonei şi a venit în platoul Acces Direct pentru primele declaraţii după luni întregi de tăcere, controverse şi speculaţii. Telespectatorii au urmărit cu sufletul la gură declaraţiile incediare din triunghiul amoros, emisiunea prezentată de Simona Gherghe spulberând ieri concurenţa. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.6% şi 23.9% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro TV înregistra atunci doar 4.3% şi 15.5% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

6.6

23.9

368

Pro TV

4.3

15.5

239

În minutul de aur, înregistrat ieri la 18:57, peste 2 265 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau ultimele dezvăluiri ale lui Adrian Cristea în platoul Acces Direct, aproape dublu faţă de cei care în acelaşi interval orar urmăreau La Măruţă.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:57

11.9

25.2

2265

6.9

14.6

1311

Dan Capatos a continuat dezbaterile pe această temă în platoul Un show păcătos alături de Cătălin Bordea şi invitaţii săi: Mariana Roşca, Mara Bănică şi Luis Lazarus, emisiunea impunându-se ca lider de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban. Cu un rating mediu de 3.7% şi 13.8% cotă de piaţă, emisiunea prezentată de campionul nopţilor albe a surclasat şi aseară principalul competitor, Pro TV.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS (22:26-01:01)

Antena 1

3.7

13.8

209

Pro TV

3.5

12.8

195

Românii au rămas şi ieri alături de Mirela Boureanu Vaida, ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 2.1% şi 13.4% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de principalul competitor, Pro Tv, ce înregistra atunci doar 1.2% rating şi 7.3% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (13:59-16:00)

Antena 1

2.1

13.4

119

Pro TV

1.2

7.3

65

De altfel, întreaga zi a fost adjudecată de Antena 1, postul din Băneasa conducând clasamentul audienţelor la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.5% şi o cotă de piaţă de 14.8%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 3.3% rating şi 13.9% cotă de piaţă în rândul telespectatorilor din mediul urban. Peste 639 000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit în medie, ieri, programele oferite de Antena 1.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.5

14.8

372

Pro TV

3.3

13.9

349

Cu Daniel Buzdugan, Cătălin Bordea și Șerban Pavlu la masa prezentatorilor și cu Iura Luncașu, în postura de regizor, cel de-al doilea sezon iComedy a luat startul în forţă aseară la Antena 1, aducând în faţă televizoarelor, în minutul de aur, 20:48, peste 1 913 000 de telespectatori la nivel naţional.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

20:48

10.1

17.6

1913

9.9

17.2

1874

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 17 februarie 2014

Bucuresti, 18.02.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *