Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Siguranța spațiului de lucru: 5 recomandări

Siguranța spațiului de lucru: 5 recomandări

Siguranța spațiului în care își desfășoară activitatea angajații sau colegii tăi este vitală. Sediile de firme și birourile intră, de asemenea, în rândul, spațiilor vizate de infractori, care mizează că în cadrul acestora pot exista aici sume mari de bani, dispozitive electronice performante, ori alte produse care pot fi valorificate.

Din acest motiv, securitatea locului de muncă este un aspect care nu ar trebui ignorat. Iată câteva recomandări, pe care să le pui imediat în aplicare.

 

Siguranța spațiului de lucru: 5 recomandări

Photo by Arlington Research on Unsplash

Instalează un sistem de supraveghere video

Camerele de supraveghere sunt dispozitive care nu trebuie să lipsească din niciun sediu de firmă, indiferent de domeniul de activitate și de amploarea afacerii. Chiar și un birou în care lucrează un simplu funcționar poate fi vizitat de atacuri, ca să nu mai vorbim de marile depozite pentru mărfuri sau halele în care lucrează sute de angajați, unde un intrus se poate infiltra ușor.

Experții în securitate încurajează montarea cât mai multor camere de supraveghere, atât la exterior cât și la interior, astfel încât acestea să aibă o cât mai mare acoperire.

Asigură accesul controlat în sediu

Dacă administrezi o firmă cu mulți angajați, este vitală prezența unui control al accesului în sediu. Se poate instala un sistem de acces pe bază de cartelă, accesibil doar angajaților, iar pentru vizitele persoanele din exterior poate fi amplasat la intrare un interfon sau videofon.

De asemenea, poți angaja personal de pază la intrare, care să-i verifice pe toți cei care doresc să intre în sediu.

Încheie un contract cu o firmă de pază

Pentru ca spațiul de lucru să fie în siguranță și după sfârșitul programului sau în week-end, este necesar să apelezi la serviciile unei firme de pază. Pentru ca sediul firmei tale să fie permanent monitorizat de agenți de pază. Aceste firme nu asigură numai paza, dar dispun și de echipe de intervenție, care sunt puse în alertă în momente de risc, chiar și un început de incendiu sau o avarie cu un grad ridicat de pericol.

Montează un sistem de alarmă

Sistemele de alarmă antiefracție au devenit o necesitate. Sistemul de alarmă se activează la sfârșitul programului, atunci când ultimul angajat părăsește sediul firmei. Acesta poate fi ușor dezactivat prin introducerea unui cod de acces, pe care ar fi indicat să îl cunoască doar câteva persoane. Cât timp este activat, sistemul detectează orice tentativă de pătrundere prin efracție și declanșează alarma. Dispozitivele mai performante pot transmite în același timp o alertă către dispeceratul firmei de pază, cu care ai contract, și notifică proprietarul, prin intermediul unui SMS sau al unei aplicații mobile.

Nu păstra sume mari de bani, la sediul firmei

Pentru protecția ta, a angajaților tăi și a locului unde vă petreceți o bună parte din timp, ar fi indicat ca încasările pe care le efectuați pe parcursul unei zile să fie depuse la bancă la sfârșitul programului. Trebuie să iei în calcul și siguranța transportului acestora.

Vulnerabilitățile sistemul de securitate sunt ușor de sesizat pentru ochii pătrunzători. Așa că, a în calcul recomandările prezentate mai sus, pentru siguranța spațiului de lucru.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.