free download 78 travel guides written by experts

Sign Factor semneaza spotul campaniei sociale “De 10 ANI, Asociatia Telefonul Copilului da glas

copiilor din Romania! De 10 ANI deschidem suflete, inchidem rani!”

Sign Factor a realizat spotul campaniei sociale “De 10 ani, Asociaţia Telefonul Copilului dă glas copiilor din România! De 10 ani deschidem suflete, închidem răni!” lansate de către Asociaţia Telefonul Copilului (ATC) şi Fundaţia Romtelecom pentru Romȃni. Este cea de-a doua implicare a companiei într-un proiect social al ATC şi al Fundaţiei Romtelecom pe partea de concept creativ şi producţie a spotului TV.

Iniţiată cu ocazia împlinirii a zece ani de existenţă a ATC, campania îşi propune să marcheze rolul asociaţiei în consilierea copiilor din Romȃnia, dar mai ales să crească nivelul de conştientizare în rȃndul publicului larg asupra problemelor cu care copiii se confruntă din cauza lipsei de comunicare cu părinţii.

Cu o activitate constantă în asigurarea consilierii telefonice atȃt pentru copii cȃt şi pentru părinţi, Asociaţia Telefonul Copilului (www.telefonulcopilului.ro) este singura organizaţie neguvernamentală din România care, din 2001, pune gratuit la dispoziţie o linie de asistenţă la nivel naţional.

„Ȋn cei 10 ani de existenţă a serviciului Telefonul Copilului am învăţat nu numai că trebuie să lăsăm copiii să vorbească, ci că trebuie sa îi ascultăm şi să îi luam în serios. Materialul video, pregătit special pentru aniversarea unui deceniu de activitate, îşi propune să oglindească nevoile copilului aşa cum au fost ele exprimate de-a lungul timpului la 116 111, dar aşa cum nu se fac auzite în mediul familial pentru copiii care ne-au contactat. Ȋn acelaşi timp, marchează existenţa celui mai longeviv parteneriat încheiat vreodata între o organizaţie neguvernamentală şi o companie privată: Asociaţia Telefonul Copilului şi Romtelecom”, declară Cătălina Florea, Director Executiv al Asociaţiei Telefonul Copilului.

Echipa Sign Factor a dezvoltat conceptul creativ şi a realizat producţia spotului TV. Ȋn proiect au fost implicaţi: Mădălina Harbuz (copywriter), Lucian Mîndruţă (director creaţie), Dan Ardelean (regie), Robert Gherman ( DOP), Anca Mureşan ( producător).

„Spotul campaniei a pornit de la o idee simplă: copiii simt nevoia să vorbească. Despre ce li se întȃmplă la şcoala, despre ce fac cu prietenii lor, despre ce îi face fericiţi sau ce îi necăjeşte. Iar atunci cȃnd nu îi ascultă nimeni, e ca şi cum i-am condamna la tăcere. Asta am vrut să surprindem şi prin execuţie: ipostaze din viaţa de zi cu zi a celor mici în care aceştia încercă să spună ce au pe suflet dar nu reuşesc să sa facă auziţi.”, adaugă Mădălina Harbuz, copywriter Sign Factor.

Ȋn 2010, Sign Factor a semnat conceptul şi producţia celor trei spoturi TV din campania „Copil caut timp. De petrecut cu părinţii.” lansată de către Asociaţia Telefonul Copilului şi Fundaţia Romtelecom pentru Romȃni. Campania a cȃştigat Golden Award for Excellence, Categoria Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate în cadrul PRAward 2010.

Despre Sign Factor

Sign Factor este o casă independentă de producţie de televiziune, care a colaborat de-a lungul timpului cu mai multe posturi de televiziune naţionale: TVR1, TVR2, Antena3, Realitatea TV. În portofoliul Sign Factor se regăsesc emisiuni concepute şi realizate de către companie, spoturi TV şi filme corporate.

Bucuresti, 11.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *