Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Can Pack Recycling, Asociația Alucro şi Auchan România lansează campania „Și mama reciclează!” în 20 de hypermarketuri din țară

Can Pack Recycling și Asociația Alucro – deținătorul licenței Every Can Counts, cu sprijinul Auchan România, lansează campania „Și mama reciclează!”, un proiect menit să încurajeze reciclarea dozelor de aluminiu în rândul publicului român.

Campania presupune facilitarea accesului consumatorilor la aparate speciale de colectare a dozelor uzate de aluminiu, amplasate în douăzeci de hipermarketuri Auchan din țară și alte locații cheie. Douăzeci și trei de astfel de aparate tehnologizate au fost achiziționate în total de către Can Pack Recycling în cadrul campaniei, în urma unei investiții de 200.000 de euro.

„Protejarea mediului poate fi pentru unii consumatori o noțiune abstractă și de multe ori este lăsată în seama unor organizații, însă e important să conștientizăm cu toții că o schimbare în bine depinde de fiecare dintre noi. Întrucât obiceiurile se deprind în familie, iar mama este deseori modelul la care ne raportăm, campania „Și mama reciclează!” își dorește să fie un exemplu de bună practică atunci când vine vorba de eficientizarea resurselor pe care le avem. Ne dorim ca reciclarea dozelor de aluminiu să intre în rutina românilor.”, declară Dragoș Doru, Director General Can Pack Recycling.

„Și mama reciclează!” include și un mecanism de răsplată pentru consumatorii care vor colecta dozele de aluminiu în aparatele dedicate campaniei. Astfel, în funcție de opțiunile pe care le vor alege la fața locului, cei care vor folosi aparatele din Auchan vor putea primi vouchere de cumpărături având o valoare ce reprezintă totalul dozelor introduse (fiecare doză valorează 4 bani) sau un premiu instant. La cel puțin cinci doze colectate, participanții pot opta pentru un bilet de tombolă care îi înscrie automat în extragerea pentru un premiu săptămânal sau lunar. În plus, consumatorii vor putea dona suma echivalentă dozelor introduse în aparat Asociației Non Profit Alucro, pentru programul Every Can Counts.

„După ce am lansat primul aparat automat de colectare a pet-urilor în anul 2011, ne bucurăm să aducem  în 20 de hipermarketuri Auchan aparate de reciclare a dozelor de aluminiu. Începând de astăzi, clienţii Auchan pot contribui la un mediu înconjurător mai curat prin reciclarea dozelor de aluminiu. Acest program se înscrie în cadrul acțiunilor importante pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, alături de alte acţiuni care întăresc politica de dezvoltare durabilă a Auchan România – economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul, promovarea acțiunilor de responsabilitate socială şi de mediu, vânzarea produselor vrac prin oferirea gamelor variate de produse vândute în acest sistem.”, declară Andreea Săvulescu, Manager Comunicare Externă Auchan România.

Campania „Și mama reciclează!” se derulează pe o perioadă de un an, în intervalul 30 iunie 2016 – 30 iunie 2017, iar regulamentul acesteia este disponibil aici.

Despre Can Pack Recycling
Can Pack Recycling face parte din grupul Can Pack, singurul producător de doze din aluminiu din România și unul dintre cei mai mari la nivel mondial. Misiunea sa este aceea de a colecta și a recicla dozele introduse în consum, asigurând astfel trasabilitatea pe piața românească.

Despre Asociația Alucro
În palmaresul Asociației Alucro se înscriu proiecte care au dovedit că fac diferența în dezvoltarea comunității în care se desfășoară. Programele au avut o contribuție majoră la creșterea gradului de conștientizare și reciclare a dozelor de aluminiu și au creat o schimbare de comportament pozitiv.

Despre Auchan
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul, promovarea acțiunilor de responsabilitate faţă de mediul înconjurător. www.auchan.ro

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.