expoplast Sibiu 2019

Si finantistii sunt pasionati de arta, nu-i asa?

Noua campanie Provident, orchestrată de Jazz

„Preselecții de talente” este noua campanie Provident, semnatã Jazz, și are la bazã o serie de filme scurte pentru internet care promoveazã bursele anuale stART, un program realizat în parteneriat cu Școala de Valori și cu sprijinul Ministerului Educației Naționale. Prin acest program, 50 de tineri cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani, talentați la muzicã, picturã sau desen, vor beneficia, în perioada 1 noiembrie 2014 – 31 octombrie 2015, de burse în valoare totalã de 35.000 euro pentru dezvoltarea talentului lor.

Provident își reafirmã astfel obiectivul de a le oferi românilor posibilitatea de a transforma oportunitãțile în povești frumoase, susținând, în acest caz, tinerii talentați sã își urmeze pasiunea.

“Suntem încântați să lansăm Bursele stART, un program prin care sustinem dezvoltarea tinerelor talente din România, pornind de la o nevoie reală, descoperită în interacțiunea permanentă cu clienții noștri, care fie au copii talentați, fie consideră importantă dezvoltarea talentului artistic”, spune Silvia Popescu, Director de Comunicare si Relatii Externe la Provident Financial Romania.

În cele trei execuții, angajații Provident își demonstrează pasiunea pentru artă, dublată de o comică lipsă de talent. Conceptul creativ este exprimat elocvent de line-ul final al spoturilor: „Suntem pasionați de artă, nu și talentați. De aceea, am ales să îi susținem pe cei care sunt și una, și alta.”

„Programul Bursele stART reprezintã o inițiativã de responsabilitate socialã prin care 50 de tineri înzestrați, care au nevoie de susținere financiarã, pot beneficia de o bursã anualã pentru a face performanțã în domeniul artei. Registrul în care am gândit și realizat campania de promovare reprezintã o nouã demonstrație cã și un brand sobru, o instituție financiarã, cum este Provident, poate comunica nu doar relevant, ci și cu umor și autoironie.”, ne-a declarat Loredana Bãnicã, Client Service Director Jazz.

Spoturile au fost filmate într-o singurã zi-maraton și au fost regizate de Valentin Suciu, Creative Partner Jazz.

„Primim multe semnale cã aceastã direcție auto-ironicã de comunicare, în mediul online, care a început cu Providentiștii, este fix ceea ce trebuie. Angajații se distreazã și se regãsesc în aceste filme, iar potențialii clienți sunt mult mai deschiși sã înceapã o discuție cu o companie care comunicã autentic și cu umor. Lungimea filmelor pare un dezavantaj în condițiile în care oamenii așteaptã de la Youtube distracție imediatã. Pariul nostru este cã formatul de 2-3 minute devine din ce în ce mai popular și oamenii încep sã aibã rãbdare sã-l urmãreascã pânã la sfârșit. Oricum, am lucrat cu actori buni și jocul lor face ca filmele sã fie interesante încã de la început.” povestește Valentin Suciu.

Campania are atât o componentă online, prin cele 3 filme dedicate fiecărei arii (desen, pictură și muzică), cât și una offline, susținută prin materiale print (postere, fluturași) distribuite în instituțiile de învățământ cu profil artistic.

Înscrierile pentru bursele start continuă până pe 15 octombrie 2014, iar câstigatorii vor fi anunțați pe 1 noiembrie.

Provident: departamentele de marketing de comunicare.
Jazz: Octavian Belințan (Senior Art Director), Roxana Panaitescu (Senior Copywriter), Cristina Tupițã (Junior Art Director), Valentin Suciu (Creative Partner), Cristina Lungu (Account Executive), Loredana Bãnicã (Client Service Director).

Bucuresti, 25.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *