Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Showroom Oktal.ro in Bucuresti – clientii pot testa produsele inainte de cumparare

Oktal.ro, magazinul online de IT&C şi electrocasnice cu cea mai mare experienţă pe piaţa românească de comerţ electronic, a anunţat deschiderea unui showroom în Bucureşti, venind astfel şi mai aproape de clienţii săi. Aceştia vor avea o opţiune în plus în experienţa de cumpărare – aceea de a vedea şi testa produsele înainte de achiziţie.

Această facilitate se adaugă celorlalte avantaje pe care Oktal.ro le oferă zi de zi clienţilor săi care cumpără exclusiv online: plata cu cardul, posibilitatea de plată în rate fără dobândă, livrarea rapidă şi gratuită, garanţia de retur în 30 de zile, E-service gratuit şi ultrarapid.

Showroom-ul Oktal.ro, care se întinde pe o suprafaţă de 150 metri pătraţi şi a implicat o investiţie iniţială ce depăşeşte valoarea de 100.000 de Euro, se află în Str. Popa Nan nr. 30, în clădirea unde încă din anul 1999 sunt şi birourile companiei care deţine magazinul online. "Clienţii noştri pot găsi expuse în showroom în special laptopuri şi accesorii, dar şi tablete, telefoane mobile, aparate foto, televizoare şi electronice. Ultrabook-urile vor fi şi ele reprezentate de modele de top, aceasta fiind categoria de la care aşteptăm o creştere foarte accelerată a vânzărilor în acest an", a explicat Dan Dumitrescu, General Manager al companiei Elka-Oktal Group, care deţine Oktal.ro. „În prima jumătate a anului am vândut 5.000 de laptopuri, însă odată cu deschiderea showroom-ului avem ca ţintă vânzarea a 15.000 de unităţi şi o cifră totală de afaceri de peste 10 milioane de Euro pentru anul 2012”, a mai adăugat Dan Dumitrescu.

Aniversând recent 13 ani de prezenţă în online-ul românesc, Oktal.ro este un brand solid pe piaţa de IT&C, care şi-a dovedit în timp integritatea şi şi-a câştigat încrederea clienţilor. "Oktal.ro crede în relaţiile de durată, avem mereu un numar în creştere al clienţilor fideli şi căutăm să le oferim acestora tot mai multe avantaje, facilităţi, opţiuni pentru o experienţă cât mai placută la cumpărăturile online", a mai spus Dan Dumitrescu.

Oktal.ro garantează satisfacţia prin promisiunea de returnare a banilor în cazul în care clientul, în maxim 30 de zile de la achiziţie, doreşte să returneze un laptop sau netbook, nemulţumit de preformanţele acestuia – proces rapid şi uşor, fără penalităţi şi fără necesitatea invocării unui motiv.

De asemenea, Oktal.ro oferă "E-Service", un program complet gratuit care îi ajută pe clienţi să economisească timp şi bani. În perioada de garanţie a produselor, clienţii Oktal.ro pot completa online un formular, în cazul apariţiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea şi va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi făcută de către un curier trimis şi plătit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi făcută în aceleaşi condiţii favorabile pentru client.

Bucuresti, 09.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.