Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Show-ul lider de audienta duminica de duminica, va putea fi urmarit de acum si lunea

De săptămâna viitoare, telespectatorii vor avea porţie dublă de X Factor. Show-ul care a spulberat concurenţa va putea fi urmărit şi lunea. X Factor a fost şi aseară preferatul celor mai mulţi telespectatori. O fată frumoasă şi talentată al cărei look amintea de Inna, o cerere în căsătorie chiar pe scena X Factor şi un James Dean în varianta 2012 au fost o parte dintre ingredientele unui show de milioane de telespectatori. Cea de-a patra ediţie X Factor s-a impus lider absolut de audienţă atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, cât şi în rândul întreg publicului din mediul urban. În minutul de aur 22.13, Antena 1 a fost urmărită de 1.429.000 telespectatori din mediul urban, un număr de aproape 7 ori mai mare decât al acelora care, la aceeaşi oră, urmăreau programul principalului competitor, Pro Tv.

Cheloo, Delia şi Dan Bittman au continuat căutările factorului X şi aseară într-o ediţie a super show-ului de la Antena 1 care a reuşit din nou să surclaseze concurenţa- X Factor s-a situat în fruntea clasamentului de audienţă, cu un rating mediu de 10.1 puncte şi o cotă de piaţă de 19.8% la nivelul publicului comercial 15-54 urban, la mare distanţă de Pro Tv care, cu 7.4% rating şi 14.5 % share s-a clasat pe cea de-a doua poziţie în ierarhia posturilor de televiziune din România. Locul al treilea i-a revenit în intervalul de dfiuzare X Factor postului de televiziune Kanal D.

În minutul de aur 22.13, aproape un milion şi jumătate de telespectatori din mediul urban stateau cu ochii pe X Factor, un număr de aproape şapte ori mai mare decât al celor care urmăreau programul difuzat de Pro Tv.

O cerere în căsătorie de milioane de telespectatori

Ediţia de aseară X Factor le-a adus şi de această dată telespectatorilor momente inedite, condimentate de prestaţiile adesea amuzante ale concurenţilor sau de replicile acide ale juraţilor. Cel mai emoţionant moment al serii a fost de departe cel al lui Surany Botond, un tânăr de 23 de ani, student la Oradea, care a surprins juriul, sprectatorii şi, cu siguranţă şi telespectatorii, cerându-şi de soţie iubita, chiar pe scena X Factor.

De cum a apărut pe scenă în faţa juriului, a ţinut să spună că are o persoană foarte specială în viaţa lui pentru care face tot ceea ce face: iubita lui. Atunci când juriul l-a intrebat ce ar face cu marele premiu, băiatul a spus că ar cheltui toţi banii pentru iubita lui. Intrigat de mărturisirile baiatului, juriul a cerut să vina si iubita lui pe scena, pentru a o cunoaste. Surany i-a luat pe toti prin surprindere, inclusiv pe fată, atunci când, la scurt timp după ce ea a aparut pe scenă, a îngenunchiat si a cerut-o de soţie.

Impresionaţi de gestul său, dar şi de emotia momentului, Delia si Bittman au promis că le vor fi naşi.

Dupa ce şi-a cerut iubita în căsătorie şi a primit un DA, Surany a trebuit să convinga juriul că mai merită încă trei, astfel incât să ajunga în Bootcamp. A ales sa cânte Kings of Leon, Use Somebody şi se pare ca a fost o alegere mai mult decât insporată din moment ce a reuşit să ridice sala în picioare, să adune laudele juratilor si să obţina 3 DA, cel putin la fel de importanţi ca cel de la fata alături de care se vede toată viaţa.

De două ori mai mult X Factor

Numărul mare de concurenţi veniţi la audiţii, momentele savuroase care fac în fiecare duminică deliciul telespectatorilor, dar şi succesul pe care acest sezon X Factor l-a înregistrat în rândul românilor i-a făcut pe producătorii super show-ului de la Antena 1 să le ofere telespectatorilor o porţie dublă de X Factor. Începând de pe 21 octombrie, atât serile de duminică, cât şi cele de luni, vor sta sub semnul factorului X. . Astfel, pe 21 şi 22 octombrie, românii vor putea urmări ultimele două episoade de audiţii.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban, all urban,
Perioada 14 octombrie 2012

Bucuresti, 15.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.