Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Show-ul international “My Own

vine în România

Odată cu grila de toamnă, MTV România aduce în atenţia telespectatorilor show-ul internaţional “My Own”, o competiţie presărată cu vedete, fani şi situaţii inedite

Postul de televiziune MTV România, prezintă începând cu 18 septembrie, o nouă emisiune care se bucură deja de un succes deosebit pe posturile MTV din Europa Vestică, denumită My Own.

Această emisiune face parte din noua grilă de toamnă a postului MTV România şi are ca scop apropierea dintre fani şi starurile idolatrizate. Emisiunea este destinată fanilor înfocaţi, care visează să îşi întâlnească idolul din lumea muzicală.
 
Cu ajutorul a doi prieteni, un fan norocos va avea posibilitatea de a pune întrebări şi de a evalua un număr de candidaţi aleşi de MTV să semene cu vedeta iubită. Super fanul va inspecta concurenţii cercetând cine arată, interpretează sau se comportă mai aproape de starul preferat.

După o serie de provocări şi eliminări, trei finalişti vor ajunge să interpreteze un hit din repertoriul superstarului. La sfârşit, concurentul care seamănă cel mai mult cu originalul, trecând cel mai bine de exigenţele unui super-fan va fi desemnat ca fiind My Own.

Emisiunea îşi propune să demonstreze că fiecare fan poate întâlni o sosie a vedetei preferate în viaţa reală, arătând în acelaşi timp că publicul în general şi fanii în special sunt cei care fac din oameni obişnuiţi super-staruri.

Cu această emisiune, MTV România adaugă grilei din luna septembrie un show deosebit de apreciat în străinătate, oferind fanilor adevăraţi şansa de a cunoaşte persoane din viaţa de zi cu zi, care împărtăşesc aceleaşi calităţi ca şi idolii văzuţi de cele mai multe ori doar la televizor. Prin astfel de emisiuni, MTV România îşi propune să menţină ritmul de noutăţi pe care reţeaua MTV le aduce în permanenţă pentru a satisface nevoile de schimbare manifestate de către publicul tânăr.

Bucuresti, 18.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.