free download 78 travel guides written by experts

Sferturile Euro 2008, urmarite de milioane de romani

Cele trei meciuri din sferturile de finală ale Euro 2008 transmise de TVR 1 pe 20, 21 şi 22 iunie au fost urmărite de milioane de telespectatori, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Meciul Croaţia-Turcia, care s-a încheiat în urma penalty-urilor, difuzat în direct de TVR 1 vineri, 20 iunie, în intervalul orar 21:47-00:28, a fost urmărit de peste 1,4 milioane de oameni la nivel naţional, înregistrând un rating mediu de 7,2% şi o cotă de piaţă medie de 21,7%. La nivel urban, meciul a avut o audienţă medie de 8,2% şi un share mediu de 23,7%, fiind urmărit de 933.000 de telespectatori. Cel mai urmărit minut a fost 23:28, când meciul avea peste 1,8 milioane de telespectatori la nivel naţional (rating 9,1%, share 27,9%). La nivel urban, minutul „de aur” a atras aproape 1,3 milioane de telespectatori.

Meciul Olanda-Rusia, transmis de TVR 1 sâmbătă, 21 iunie, între 21:45 şi 00:12, s-a încheiat în urma celor două reprize de prelungiri. Partida a avut o audienţă medie de peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel naţional (8,2%) şi o cotă de piaţă de 24,1%. La nivel urban, TVR 1 a avut, în intervalul orar menţionat, un rating mediu de 9,5% şi un share de 27,5%, fiind urmărit de aproape 1,1 milioane de telespectatori. Cel mai urmărit minut al meciului a fost 00:07, când TVR 1 a înregistrat, la nivel naţional, peste 2,3 milioane de telespectatori, iar la nivel urban, peste 1,6 milioane.

Ultimul sfert de finală, transmis de TVR 1 duminică, 22 iunie, între 21:45 şi 00:21, s-a încheiat, de asemenea, în urma penalty-urilor şi a stârnit cel mai mare interes din partea românilor. Spania-Italia a fost urmărit, la nivel naţional, de peste 1,8 milioane de telespectatori, având o audienţă medie de 9,3% şi un share de 26,2%. La nivel urban, meciul a avut o audienţă medie de aproape 1,4 milioane de oameni, cu un rating mediu de 11,9% şi un share mediu de 30,7%. Cel mai urmărit minut al meciului a fost, la nivel naţional, 22:28, când aproape 2,4 milioane de oameni urmăreau TVR 1 (rating 12,1%, share 29,6%). La nivel urban, minutul „de aur” a fost înregistrat la 23:34, când principalul post al televiziunii publice avea o audienţă de aproape 1,7 milioane de telespectatori, un rating de 14,7% şi un share de 40%.

Şi emisiunea Euro Show, transmisă în direct de TVR 1 după meci, a atras un număr mare de telespectatori, depăşind principalele posturi tv. Ediţia de vineri, 20 iunie, transmisă în intervalul 00:42-01:07, a avut, la nivel naţional, un rating mediu de 2% şi un share de 14,2%, în vreme ce Pro TV a înregistrat 0,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,9%, iar Antena 1, 0,5 puncte de rating şi 3,5% cotă de piaţă. La nivel urban, emisiunea a adus postului TVR 1 un rating de 2% şi un share de 13%, în vreme ce Pro TV a înregistrat un rating de 0,8% şi un share de 4,9%, iar Antena 1, 0,6 puncte de rating şi 4,2% cotă de piaţă. Emisiunea Euro Show de sâmbătă, 21 iunie, transmisă între 00:22 şi 01:01, a avut, la nivel naţional, o audienţă medie de 1,9% şi un share de 9,6%, iar la nivel urban, 2,5 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.
 

Bucuresti, 23.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *