Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sferturile Euro 2008, urmarite de milioane de romani

Cele trei meciuri din sferturile de finală ale Euro 2008 transmise de TVR 1 pe 20, 21 şi 22 iunie au fost urmărite de milioane de telespectatori, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Meciul Croaţia-Turcia, care s-a încheiat în urma penalty-urilor, difuzat în direct de TVR 1 vineri, 20 iunie, în intervalul orar 21:47-00:28, a fost urmărit de peste 1,4 milioane de oameni la nivel naţional, înregistrând un rating mediu de 7,2% şi o cotă de piaţă medie de 21,7%. La nivel urban, meciul a avut o audienţă medie de 8,2% şi un share mediu de 23,7%, fiind urmărit de 933.000 de telespectatori. Cel mai urmărit minut a fost 23:28, când meciul avea peste 1,8 milioane de telespectatori la nivel naţional (rating 9,1%, share 27,9%). La nivel urban, minutul „de aur” a atras aproape 1,3 milioane de telespectatori.

Meciul Olanda-Rusia, transmis de TVR 1 sâmbătă, 21 iunie, între 21:45 şi 00:12, s-a încheiat în urma celor două reprize de prelungiri. Partida a avut o audienţă medie de peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel naţional (8,2%) şi o cotă de piaţă de 24,1%. La nivel urban, TVR 1 a avut, în intervalul orar menţionat, un rating mediu de 9,5% şi un share de 27,5%, fiind urmărit de aproape 1,1 milioane de telespectatori. Cel mai urmărit minut al meciului a fost 00:07, când TVR 1 a înregistrat, la nivel naţional, peste 2,3 milioane de telespectatori, iar la nivel urban, peste 1,6 milioane.

Ultimul sfert de finală, transmis de TVR 1 duminică, 22 iunie, între 21:45 şi 00:21, s-a încheiat, de asemenea, în urma penalty-urilor şi a stârnit cel mai mare interes din partea românilor. Spania-Italia a fost urmărit, la nivel naţional, de peste 1,8 milioane de telespectatori, având o audienţă medie de 9,3% şi un share de 26,2%. La nivel urban, meciul a avut o audienţă medie de aproape 1,4 milioane de oameni, cu un rating mediu de 11,9% şi un share mediu de 30,7%. Cel mai urmărit minut al meciului a fost, la nivel naţional, 22:28, când aproape 2,4 milioane de oameni urmăreau TVR 1 (rating 12,1%, share 29,6%). La nivel urban, minutul „de aur” a fost înregistrat la 23:34, când principalul post al televiziunii publice avea o audienţă de aproape 1,7 milioane de telespectatori, un rating de 14,7% şi un share de 40%.

Şi emisiunea Euro Show, transmisă în direct de TVR 1 după meci, a atras un număr mare de telespectatori, depăşind principalele posturi tv. Ediţia de vineri, 20 iunie, transmisă în intervalul 00:42-01:07, a avut, la nivel naţional, un rating mediu de 2% şi un share de 14,2%, în vreme ce Pro TV a înregistrat 0,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,9%, iar Antena 1, 0,5 puncte de rating şi 3,5% cotă de piaţă. La nivel urban, emisiunea a adus postului TVR 1 un rating de 2% şi un share de 13%, în vreme ce Pro TV a înregistrat un rating de 0,8% şi un share de 4,9%, iar Antena 1, 0,6 puncte de rating şi 4,2% cotă de piaţă. Emisiunea Euro Show de sâmbătă, 21 iunie, transmisă între 00:22 şi 01:01, a avut, la nivel naţional, o audienţă medie de 1,9% şi un share de 9,6%, iar la nivel urban, 2,5 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.
 

Bucuresti, 23.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.