Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Serviciul Prioritar, cea mai importanta crestere din gama de servicii Fastius Curier

Fastius Curier, companie de curierat specializată în servicii premium pentru mediul de afaceri, a înregistrat o creştere semnificativă a cererilor pentru Serviciul Prioritar – soluţia de curierat expres în Bucureşti, care garantează livrări în maxim 2 ore, păstrând însă calitatea generală a serviciilor companiei.

"În ultimul an, mediul de business din regiunea Bucureşti – Ilfov a devenit tot mai atent la calitatea serviciilor de curierat, solicitând servicii premium ultra-rapide. Timpul este o componentă importantă a derulării activităţilor de afaceri, astfel că serviciul Prioritar a devenit "vedetă" în oferta noastră de servicii", a explicat Ciprian Pulpă, Executive Manager al Fastius Curier.

Potrivit studiilor interne realizate de Fastius Curier în rândul clienţilor, dar şi a altor companii potenţiali-clienţi, cele mai importante valori solicitate sunt siguranţa plicurilor şi a pachetelor, rapiditatea livrărilor şi profesionalismul curierilor.

"Calitatea resurselor umane a fost mereu un capitol vital pentru Fastius Curier şi, cel mai probabil, acesta a fost principalul nostru atu` pentru creşterea noastră din ultimii ani. Companiile-clienţi nu mai pun accentul doar pe preţ, îşi doresc calitate la un preţ corect", a mai spus Ciprian Pulpă.

Mediul de afaceri din Bucureşti – Ilfov se confruntă atât cu o concurenţă acerba, cât şi cu traficul din oraş, care îngreunează de multe ori procesele de business. Astfel, colaborarea permanentă cu o firmă de curierat care să ofere servicii adaptate este esenţială.

Serviciul Prioritar de la Fastius Curier garantează un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel încât să vină în sprijinul clientului care, odată ce are pachetul pregătit, poate contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care îi va trimite în cel mai scurt timp posibil cel mai apropiat curier. Odată ce pachetul a fost preluat de catre curier, expeditorul poate fi sigur că acesta va ajunge la destinaţie în timpul promis. Progresul comenzii poate fi urmărit pe baza codului AWB pe site-ul www.fastiuscurier.ro, astfel expeditorul fiind informat în momentul în care coletul trimis a fost predat în siguranţă către destinatar.

Succesul serviciului Prioritar în zona Bucureşti-Ilfov se datorează şi eforturilor logistice depuse de Fastius Curier în adoptarea unor metode de transport flexibile care să poată fi eficiente indiferent de intensitatea traficului. Astfel au fost integrate, pe lângă maşini, bicicletele si moto-scutere care se pot strecura cu uşurinşă prin traficul aglomerat al orelor de vârf. Mai mult, personalul dedicat pentru acest serviciu expres de curierat a fost instruit astfel încât să aibă o bună cunoaştere a reţelei de drumuri în care îşi desfăşoară activitatea.

"Experienţa angajaţilor este importantă pentru Fastius Curier – curierii noştri lucrează foarte bine în echipă, de mult timp. De asemenea, fac echipă bună alături de clienti, iar legaturile dintre oamenii de pe teren şi reprezentanţii companiilor sunt de maximă importanţă pentru că totul să decurgă cât mai bine. Este neplăcut să vezi, ca şi client, că angajaţii companiei de curierat se schimbă des, ceea ce afectează o relaţie în care încrederea şi confidenţialitatea sunt mai mult decât necesare", au explicat oficialii de la Fastius Curier.

Fastius Curier s-a impus, în cei 10 ani de când s-a lansat pe piaţă, ca serviciu de curierat premium pentru mediul de afaceri din Bucureşti prin atenţia deosebită acordată nevoilor manifestate de clienţii săi şi adaptarea în funcţie de tendinţele manifestate de aceştia în materie de servicii de curierat. Deoarece a reuşit întotdeauna să răspundă prompt cerinţelor unei pieţe dinamice şi în curs de dezvoltare, compania a reuşit să câştige încrederea clienţilor şi, implicit, o poziţionare din ce în ce mai solidă pe piaţă.

Succesul strategiei de consolidare a parteneriatelor cu mediul de afaceri din Bucureşti este dovedit, pe lângă recenta obţinere a certificatului Dekra, şi de faptul că în zece ani de funcţionare, niciun client nu a renunţat la serviciile Fastius Curier.

Bucuresti, 20.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.