Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Serviciu de consiliere prin telemedicină oferit gratuit asiguraților SIGNAL IDUNA diagnosticați cu COVID-19

Nicolae Trofin, Membru al Directoratului SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE

Persoanele care dețin o poliță de asigurare de sănătate de la SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE pot beneficia gratuit de serviciul de consiliere prin telemedicină, în situația în care sunt diagnosticați cu COVID-19. Perioada de gratuitate pentru serviciul dedicat consilierii COVID-19 este valabilă până la finalul lunii septembrie 2021, acesta putând fi accesat pe parcursul perioadei în care persoana diagnosticată se află în carantină.

Specialitățile pe care asigurații le pot solicita în mod gratuit prin serviciul dedicat de telemedicină sunt consultațiile de medicină internă și de consiliere psihologică.

Prin acest serviciu, SIGNAL IDUNA vine în sprijinul asiguraților săi, oferindu-le posibilitatea de a fi monitorizați de un cadrul medical specializat în medicină internă care să le urmărească evoluția stării de sănătate, dar și de a accesa sesiuni de consiliere psihologică pentru a-i ajuta să facă față din punct de vedere emoțional stresului și îngrijorării ce pot fi amplificate de primirea acestui diagnostic și de perioada carantinei. Serviciul este disponibil pentru cei peste 190.000 de asigurați din portofoliul companiei, dar și pentru cei care vor încheia o asigurare de sănătate SIGNAL IDUNA în perioada următoare.

Nicolae Trofin, Membru al Directoratului SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE
Nicolae Trofin, Membru al Directoratului SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE

„Am fost cu toții martori la încercările pe care pandemia le-a adus, în special în rândul celor care au trecut prin boală sau care au avut apropiați încercați de efectele acestui virus. Mai mult decât oricând, oamenii au realizat în această perioadă cât de important este să aibă acces la un medic, atunci când spitalele și clinicile erau aglomerate cu pacienți cu COVID-19. Mulți dintre ei au înțeles că o asigurare de sănătate poate răspunde acestei nevoi. Iar la rândul nostru, dorim să le arătăm asiguraților că suntem alături de ei și le oferim tuturor, indiferent de tipul de poliță pe care o dețin, suport medical și emoțional în cazul diagnosticării cu COVID-19, prin posibilitatea de a accesa rapid un medic în perioada de carantină la domiciliu”, declară Nicolae Trofin, Membru al Directoratului SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE.

Pentru a beneficia gratuit de serviciul de consiliere prin telemedicină dedicat COVID-19, asigurații SIGNAL IDUNA pot efectua o programare prin Call Center-ul SIGNAL IDUNA, operatorii fiind disponibili 24/7, sau prin aplicația Signal Care Assistant. Timpul de programare este de până la 6 ore de la primirea solicitării. Ulterior, medicul de medicină internă sau psihologul va contacta persoana asigurată și îi va oferi asistență telefonică sau prin apel video cu privire la problema medicală abordată: simptome, riscuri posibile și aspecte de urmat în perioada de carantină.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.