free download 78 travel guides written by experts

Serviciile de Private Banking ale Bancii Transilvania, in topul revistei Euromoney

pentru calitatea oferita

Conform Studiului Pieţei Private de Banking 2010 (România), realizat de revista internaţională Euromoney (www.euromoney.com), serviciile de Private Banking oferite de Banca Transilvania sunt pe primul loc la categoria Relationship Management şi pe poziţia 4 la secţiunea Best Private Banking Services Ovarall. La această a doua categorie, BT a urcat 5 poziţii, faţă de anul trecut.

Conform concluziilor studiului, 2010 a fost mai liniştit pentru clienţii private banking ai băncilor, în comparaţie cu 2008 sau 2009. In 2010, focusul a fost pe afacerile generatoare de venituri cum sunt cele de pe pieţele emergente sau clienţii cu venituri foarte mari.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania, declară: „Suntem onoraţi să fim pe primele locuri în aceste clasamente, ca recunoaştere a calităţii pe care o oferim celor mai mari clienţi ai noştri. Pentru că suntem banca oamenilor întreprinzători, construim cu aceştia o relaţie personalizată şi venim cu servicii pe măsura aşteptărilor lor. Pentru acest an, ne-am propus acelaşi ritm de creştere a numărului de clienţi de Private Banking, ca şi în 2010, de 20%”.

Cu 20% mai mulţi clienţi BT de Private Banking în 2010, faţă de 2009

Numărul clienţilor de Private Banking a crescut, la Banca Transilvania, în 2010, cu 20% faţă de 2009 datorită sporirii calităţii serviciilor şi a randamentului obţinut pentru clienţi. Valoarea activelor acestor clienţi, la sfârşitul anului 2010, era de circa 311 milioane euro, comparativ cu finalul anului 2009, când aceasta era de aproximativ 290 milioane euro.

● Profilul clientului de Private Banking pentru Banca Transilvania

Un client de Private Banking al Băncii Transilvania deţine în conturi BT sume mai mari de 100.000 euro sau suma echivalentă, pe o perioadă de cel puţin 3 luni consecutive. Treptat, acestei categorii de clienţi Private Banking i s-au adăugat şi subcategorii cărora banca le acordă, de asemenea, o importanţă majoră. Este vorba de persoane care investesc sume semnificative în produsele subsidiarelor Grupului Financiar Banca Transilvania – BT Asset Management, BT Securities sau sunt clienţi ai Sucursalei BT Cipru – dar şi clienţi cu statut social aparte, care deţin carduri premium sau alte produse exclusiviste.

Oferta Băncii Transilvania pentru clienţii de Private Banking are la bază conceptul “oamenii premium au nevoie de servicii premium”, pentru planurile de investiţii şi economisire ale acestora. Exlusive Phone Banking este un exemplu în acest sens, produs dedicat celor mai mari clienţi care au istoric bun cu BT. Cu ajutorul acestuia, operaţiunile pot fi ordonate de client prin telefon sau e-mail, iar banca poate fi împuternicită pentru a efectua operaţiuni în numele acestuia. Pentru administrarea banilor, planificarea acestora şi consiliere, clienţii de Private Banking beneficiază de un relationship manager dedicat.

Bucuresti, 10.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *