Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Servicii postale private… in direct

Agenda primei editii a Conferintei Internationale „Marketing in Direct” din 21 Octombrie 2009 a fost livrata in direct (si la timp!) de catre un curier TCE Post! MC-ul evenimentului, actorul Zoltan Butuc, a primit astfel plicul continand programul Conferintei.

Peste 250 de participanti top si middle management din domeniile Marketing-Comunicare au asistat la o demonstratie reusita de direct mailing, confirmand astfel eficienta acestui instrument, asa cum a fost explicata anterior in prezentarile lui Barry Larson si Leif Andersen, subliniind astfel importanta apelarii la servicii postale de calitate, esentiale pentru implementarea unei campanii de succes.
„Cand organizatorii evenimentului ne-au propus un moment live dedicat promovarii brandului, am optat in favoarea acestei tactici de marketing, intrucat rezultatele se vad imediat, iar reactia audientei spune totul. Cand product placement-ul este implementat creativ si inteligent, mesajul ajunge la tinta!”, a declarat Dan Rosu, CEO TCE Post.

Consumatorii devin din ce in ce mai selectivi in ceea ce priveste mesajele comerciale, dezvoltandu-si adevarate sisteme de triere, iar tot mai multe mesaje publicitare sunt tratate cu indiferenta, pierzand relevanta in ochii receptorului. Exista insa solutii alternative care, daca sunt corect utilizate, genereaza rezultatele dorite. Marele avantaj al product placement-ului este transmiterea mesajului intr-un mod subtil, neintruziv si credibil. Iar captarea atentiei audientei completeaza eficienta acestui instrument de marketing.

Astfel, TCE Post, alaturi de toti ceilalti parteneri ai evenimentului (AME Design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College – Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, Vincon) au ales aceasta forma de promovare atipica, urmarind sa obtina reactii rapide si raspunsuri directe.
Partenerii media sunt AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.

Bucuresti, 26.10.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.