Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SeniorHyper se afiliaza retelei internationale Lowe Profero

SeniorHyper devine Lowe Profero București prin afilierea la această reţea internaţională cu 17 ani de experienţă în servicii integrate de digital şi cu o prezenţă globală în Europa, SUA şi regiunea Asia-Pacific. Astfel, agenţia de digital a grupului Lowe România va fi al 13-lea birou al reţelei Lowe Profero la nivel global.

„Comunicarea digitală reprezintă o prioritate strategică pentru grupul nostru, astfel încât, pentru a dezvolta expertiza business-ului nostru în această direcție, am decis să ne aliniem la o rețea internațională puternică. Imediat ce am cunoscut echipa Lowe Profero, am simțit că rezonăm cu viziunea, capabilitățile și referințele acestui brand, pe care dorim să le valorificăm și în piața din România. De asemenea, Lowe Profero încorporează un ADN și o abordare de business apropiate de valorile grupului nostru”, spune Veronica Savanciuc, Preşedinte și CEO, Lowe România.

Lowe Profero este o rețea cu birouri în piețe importante de digital ale lumii, cum ar fi New York, San Francisco, Londra, Singapore, Sydney, Hong Kong sau Tokyo. Însumând peste 600 de specialiști, reţeaua livrează soluţii creative, de tehnologie şi media performance pentru toate platformele de comunicare cu ajutorul propriilor instrumente special proiectate şi adaptate celor mai noi tendinţe din industrie.

„Cunoscând echipa din București, am înțeles că aceasta este o piață în creștere, cu competențe ce ne pot ajuta să livrăm soluții și mai bune către clienții noștri globali. Grupul Lowe România și SeniorHyper au o echipă de leadership fantastică. Suntem mândri că lansăm Lowe Profero aici și că o echipă atât de talentată și dinamică ne preia numele și devine partenerul nostru. Cu talentele și performanțele noastre dovedite, cu instrumentele inovatoare și know-how-ul internațional, credem că vom obține succese importante pentru clienții locali și globali, în urma acestei lansări. Suntem pregătiți să aplicăm aici filosofia noastră de business – Lowe Profero Way: Find, Inspire, Connect – care combină media, strategia de comunicare şi creativitatea, o abordare holistică ce livrează rezultate clienţilor noştri”, declară Dale Gall, CEO EMEA Lowe Profero.

SeniorHyper este una dintre cele mai importante agenţii de digital advertising din România, cu o echipă de 42 de specialişti şi o experienţă de 8 ani pe această piață. Combinând creativitatea cu inovaţia tehnologică, SeniorHyper a dezvoltat campanii de comunicare integrate ce au generat rezultate de business pentru clienţi de renume precum Orange România, ING Bank România, Wrigley România & Bulgaria, Caroli Foods, Nordic, Roche Diagnostics România, AFI Europe, Scandia, Antipa.

„De la 1 ianuarie 2016, SeniorHyper devine Lowe Profero Bucureşti. Afilierea la reţeaua globală Lowe Profero ne oferă o oportunitate importantă de a creşte valoarea adăugată pe care o aducem clienţilor noştri. Experienţa reţelei noastre în campanii digitale curajoase, memorabile şi eficiente, multe recunoscute de industrie cu premii prestigioase, ne va ajuta şi ne va provoca, în acelaşi timp, să ne dezvoltăm serviciile cu un plus de inovaţie şi să iniţiem astfel noi trenduri în piaţa locală”, adaugă Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director Lowe Profero Bucureşti.

Lowe Profero a dezvoltat parteneriate de lungă durată cu clienţi precum Apple, Unilever, Western Union, Mercedes-Benz, Seat, Lufthansa, Marks&Spencer, Barclays, J&J, FedEx, BBC etc. Experienţa Lowe Profero se traduce în premii de prestigiu câştigate de-a lungul timpului – precum “Golden Lion Cyber Awards”, pentru campania “Mini Cooper, Follow the white rabbit”, la festivalul Cannes Lion.

Agenţia SeniorHyper a fost recunoscută, la rândul său, cu peste 20 de premii la o serie de festivaluri locale și internaționale precum Internetics (premiul Best Use of Technology pentru proiectul „Orchestra interactivă Orange”), Effie, Webstock Awards, ADC*RO Awards, IAB Mixx Awards, Best Ads, US Web Advertising Awards, International Festival NYC şi Golden Drum.

Bucuresti, 02.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.