Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SENIORHYPER a relansat website-ul Napolact

Seniorhyper

7SENIORHYPER, agenția de digital advertising formată prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive and Senior Interactive, a dezvoltat noul site al Napolact, unul dintre cei mai importanți producători de lactate de pe piața românească. Proiectul realizat de echipa SENIORHYPER face parte dintr-o campanie amplă de rebranding Napolact. Website-ul a preluat noile elementele de brand create într-o linie modernă dar a păstrat şi elementele de tradiţie, ilustrate de exemplu și de ștampila ce atestă faptul că laptele din inima Ardealului, trademark-ul Napolact, există încă din 1955.

“Ȋn procesul de rebranding al Napolact, website-ul este un canal de comunicare foarte important şi ne-am bazat pe partenerii nostri de la SENIORHYPER pentru redesign-ul şi modernizarea lui. Este primul website Napolact , adaptabil la orice tip de dispozitiv, fie el desktop, tabletӑ sau telefon mobil, ceea ce ajutӑ brandul sӑ se modernizeze, sӑ comunice cu un target mai tânӑr, pӑstrându-şi ȋnsӑ valorile tradiţiei şi ale lucrului bine fӑcut”, spune Mircea Badiu, Brand Manager Napolact.

“Lucrăm de peste trei ani cu Napolact, am înțeles foarte bine acest brand, astfel că ne-a venit ușor să conturăm zona de online, parte a rebrandingului. Napolact e despre gustul care ȋţi aduce aminte de acasӑ şi despre bucatele gustoase preparate cu lapte din inima Ardealului. Noul design combină toate acestea și reflectă încrederea unui brand cu tradiție, care a rămas deschis, corect și foarte aproape de consumator. Website-ul este vizibil de pe toate device-urile”, spune Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER.

Din partea FrieslandCampina România au contribuit la acest proiect: Laurenţiu Georoc – Marketing Manager, Mircea Badiu – Brand Manager.

Echipa SENIORHYPER: Vasile Alboiu – Creative Director; Miruna Dumitrescu – Copywriter, Christiana Zodila – Copywriter, Sorana Caracudovici – Copywriter, Daniel Oprea – 3D Artist, Alexandra Ivan – Client Service Director, Irina Ivan – Senior Account Manager, Gabriela Stanca – Senior Account Executive, Ionuţ Ciubotariu – Director of Operations, Ciprian Pӑtru – PHP Web Developer, Ştefan Zibilianu – PHP Web Developer.

Despre SENIORHYPER

SENIORHYPER este liderul pieței de digital advertising din România, cu o echipă de 55 de specialiști în digital, cu o expertiză de 10 ani în piață, atât în branduri locale cât și internationale.

SENIORHYPER s-a format prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive și Senior Interactive, devenind astfel parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, GolinHarris Bucureşti, Medic One, Mobile Works și BPN.

Echipa mixează creativitatea și inovația cu tehnologia în campanii de comunicare integrate pentru clienți, cei mai activi dintre aceștia fiind:
Abbott Romania, Bergenbier (Stella Artois, Beck’s), British American Tobacco (Kent, Vogue, Dunhill, Pall Mall ), FrieslandCampina Romania ( Napolact, Milli, Dots), Henkel Romania (Schwarzkopf, SYOSS, FA), ING Bank Romania, Mars Romania (Pedigree), Orange Romania, PPD Romania (Aperol, Skyy, Campari), Roche Romania, Unilever USCE (Knorr, Delikat), Wrigley Balkan East (Orbit Romania, Orbit Bulgaria, 5 Romania, 5 Bulgaria, Airwaves).

Bucuresti, 08.07.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.