Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SeniorERP + Portal vanzari online = performanta la costuri reduse

Portalul integrat cu sistemul ERP castiga teren in randul companiilor de distributie clasice, fiind un canal de vanzare performant, operabil la costuri reduse. Senior Software ofera posibilitatea de integrare a SeniorERP cu portalul de vanzari online, astfel incat orice client al sistemului informatic sa beneficieze de avantajele cumulate ale celor doua platforme.

In conditiile de piata actuale, toate companiile urmaresc simplificarea sau externalizarea proceselor de lucru, in vederea reducerii costurilor operationale. Drept urmare, marile companii si-au reconfigurat procedurile de aprovizionare, impunand distribuitorilor noi standarde de performanta a preluarii comenzilor si de onorare a acestora. Distribuitorii se afla astfel in situatia de a creste calitatea serviciilor, pe fondul nevoii de reducere sau cel mult de mentinere a nivelului curent al cheltuielilor.

Senior Software raspunde provocarii oferind clientilor sai solutia integrata SeniorERP + Portal E-Commerce, capabila sa ofere informatii in timp real despre produse, preturi, stocuri, comenzi, solduri etc.

“Obiectivul nostru primordial este acela de a oferi clientului Senior Software un sistem informatic capabil sa-l ajute sa transforme orice modificare a conditiilor pietei intr-o oportunitate de business .” Dl. Daniel Toma, Director General Senior Software

Portalul integrat cu ERP-ul castiga teren in randul companiilor de distributie clasice, avand un rol complementar  fata de canalele traditionale de vanzare. Un exemplu este piata de birotica si papetarie, estimata in 2009 la 200 mil. EURO, o piata extrem de fragmentata. Dintre acestea, doar 10% isi manifesta prezenta online, majoritatea activand in segmentul B2B. Reprezentantul portalului www.officesupply.ro, integrat cu platforma SeniorERP, declara:
 
"Portalul este necesar in momentul de fata in domeniul nostru. Daca nu am acest instrument si vreau sa ma duc la o multinationala care are buget alocat pe birotica, papetarie, tehnica de calcul, nu ma primeste la negocieri. Integrarea ERP-ului cu un portal online este o conditie obligatorie pentru a ne pastra competitivitatea." dl. Cristian Stanciu, General Manager Office Supply

Cresterea vanzarilor este rezultatul simplificarii comunicarii, in paralel cu o reducere a costurilor logistice de ambele parti: client si furnizor. Portalul poate fi si o platforma de comunicare integrata cu partenerii de business sau consumatorul final, inlocuind cu succes materialele de prezentare printate.

Avantajele sistemului integrat SeniorERP+ Portal E-Commerce:

Pentru distribuitor:
–    Crearea premiselor unui flux informational mult mai rapid cu clientii;
–    Eliminarea costurilor aferente cataloagelor printate;
–    Simplificarea operarii modificarilor comerciale prin aplicarea automata a discounturilor, ofertelor si modificarilor de pret, in cascada, pe toate listele de pret, pana la nivel de client;
–    Cresterea satisfactiei clientului prin cresterea calitatii si accesibilitatii informatiilor;
–    Simplificarea efortului de vanzare prin eliminarea timpilor alocati pentru memorarea preturilor, clarificarea discontinuitatilor intre stocul real si cel afisat sau transmiterea de imagini pentru diferite produse;
–    Preluarea automata a comenzilor direct in ERP;
–    Sincronizarea nomenclatorului de produse din ERP cu portalul, orice modificare realizata in sistem  fiind propagata automat online;
–    Identificarea unica a partenerilor care se inregistreaza pe site prin CUI;

Pentru client:
–    Standardizarea si procedurizarea procesului de aprovizionare;
–    Accesarea unui instrument mult mai usor de folosit, cu posibilitati multiple de filtrare dupa brand, produs, pret;
–    Centralizarea mult mai usoara a comenzilor din diferite sucursale;
–    Vizualizarea in timp real a preturilor negociate cu furnizorul;
–    Cresterea rapiditatii de lucru prin posibilitatea reutilizarii comenzilor plasate anterior;
–    Vizualizarea in timp real a stocului disponibil;
–    La sfarsitul fiecarei luni exista posibilitatea ca fiecare client/companie sa obtina o serie de rapoarte pe comenzile date : ce comenzi a plasat fiecare sucursala, consumul pe sucursala versus ce profit  aduce etc.

 Pentru detalii intrati pe www.seniorERP.ro

Bucuresti, 09.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.