free download 78 travel guides written by experts

Senior Interactive comunica online Alexandrion 5*

Senior Interactive a dezvoltat pentru Alexandrion Grup site-ul www.finedrinks.ro, platforma online pentru brandul Alexandrion 5*. Finedrinks.ro este un prim proiect din seria propusa de Senior Interactive in cadrul strategiei de marketing online dezvoltate pentru Alexandrion pentru anul in curs. Publicul tinta este reprezentat in special de tineri, pentru care Internetul este un important mijloc de comunicare. Utilizatorii au la dispozitie un site dinamic, ce ofera posibilitati de socializare si interactivitate, unde si-au exprimat preferintele in materie de muzica, locuri de vacanta, haine si gadgeturi, pot afla ultimele noutati despre petrecerile Alexandrion pe blogul integrat si pot castiga premii.

„Considerand ca tinerii carora ne adresam au o educatie peste medie si folosesc Internetul intr-o proportie foarte mare, credem ca putine mijloace de informare ne pot asigura aceeasi comunicare eficienta cu acest tip de consumator. Scopul nostru principal este sa obtinem feed-back de la consumatorii nostri pentru a  ne imbunatati serviciile si produsele in mod constant. Aceasta platforma online reprezinta prima initiativa de acest gen in aria de producatori locali de bauturi alcoolice si deja primele semne ale succesului incep sa apara: numar de vizite pe site din ce in ce mai mare, portofoliul de utilizatori inregistrati creste de la o zi la alta, si cel mai important lucru, primim feed-back valoros pentru activitatile desfasurate, prin intermediul blogului”, a declarat Gyuri Eperjessy, Marketing Manager la Alexandrion Grup Romania.

Lansarea site-ului si prima etapa a campaniei, desfasurata pe Internet in perioada 15 februarie – 31 martie, a fost sustinuta si de o puternica promovare offline, prin intermediul petrecerilor Alexandrion-Cola si a cardurilor finedrinks.ro. Petrecererile-eveniment Alexandrion-Cola, au castigat atentia tinerilor, generand discutii pe blogul finedrinks.ro.

„Ingredientele principale ale acestui succes sunt aspectul si facilitatile pe care le ofera site-ul: Senior Interactive a excelat in designul si integrarea tuturor componentelor care pot asigura satisfactia consumatorilor nostri; exista sectiuni de informare, dar si concursuri online; o „piesa de rezistenta” este blogul, care este in plina dezvoltare si in care avem mare incredere pe viitor. Parteneriatul cu Senior Interactive in acest proiect se dovedeste unul de succes, marile avantaje ale agentiei de comunicare online fiind cunoasterea in amanunt a comportamentului online al consumatorului si rapiditatea reactiilor in cazul schimbarilor neprevazute. Comunicarea intre echipele dedicate Senior si Alexandrion este un alt punct forte si sta de asemenea la baza succesului acestei platforme”, a mai adaugat Gyuri Eperjessy.

Site-ul este un instrument pus la dispozitia departamentului de marketing, ce dispune de o interfata de administrare cu facilitati de monitorizare si o baza de date cu informatii variate, pentru generarea de noi campanii targetate, cu permisiunea utilizatorilor.

„Ne bucuram sa anuntam o noua colaborare pe termen lung in dezvoltarea de strategii de comunicare si marketing online pentru jucatori importanti din piata de FMCG. Ni s-a oferit ocazia sa dezvoltam pentru Alexandrion o strategie pe termen lung, care sa promoveze consecvent brandul in online. Finedrinks.ro ne-a oferit satisfactia unor prime rezultate spectaculoase si asteptam cu nerabdare implementarea a noi proiecte si propuneri deja aprobate, care vor reprezenta noi provocari si surprize. Acestea reprezinta pretexte pentru noi de a depasi din nou asteptarile clientilor fata de eficienta comunicarii online”, a declarat Mihai Tataru, Managing Partner la  Senior Interactive.

Bucuresti, 22.04.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *