free download 78 travel guides written by experts

Selgros demareaza o campanie de imagine alaturi de o noua echipa de comunicare

· Iulia Rugină, regizoarea lung metrajului „Love building”, debutează în publicitate

Selgros Cash&Carry România derulează din luna ianuarie o campanie integrată, sub sloganul „Un drum rezolvă tot”. Creată şi produsă de GAV, campania cuprinde execuţii pentru TV, radio şi digital. În urma pitch-ului atribuit în decembrie 2013, GAV a preluat coordonarea comunicării Selgros şi gestionează creaţia şi strategia de comunicare, conducând o echipă de agenţii partenere reunite pentru a oferi companiei un portofoliu complet de servicii. Componentele media sunt asigurate de către Mediacom, iar comunicarea PR şi managementul de evenimente sunt gestionate de către Free Communication.

„Selgros intră într-o nouă etapă de comunicare, într-un context de piaţă foarte competitiv. Suntem o companie care a construit temeinic şi fără excese un brand şi un business. Şi vom continua să facem la fel şi în viitor. Însă, ne dorim să spunem mai mult despre noi. Am încredinţat GAV misiunea de a ne prezenta într-un mod care să ni se potrivească şi nouă, dar şi clienţilor noştri”, a declarat Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Cash& Carry România.

„E o campanie cu multiple execuţii creative – diverse ipostaze ale normalităţii, dar şi ale ineditului cotidian – care cred că va face diferenţa în comunicarea din categoria retail. E o campanie umană, sinceră, caldă si luminoasă, asemeni clientului nostru. Mulţumim echipei Selgros pentru onoarea făcută de a ne alege parteneri la acest drum plin de provocări”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.

Campania activă în prezent se derulează sub conceptul „Un drum rezolvă tot” şi valorifică nevoia consumatorilor de a obţine mai mult timp pentru sine şi familie, cu mai puţin efort. Regia pentru execuţiile TV este semnată de către Iulia Rugină. După ce în 2013 a filmat lung metrajul cu succes la public şi critică, „Love Building”, Iulia îşi face acum şi debutul în publicitate prin campania TV Selgros. Tânăra regizoare este apreciată pentru linia artistică simplă, precum şi pentru ţinuta sincera, caldă şi umană a construcţiei vizuale. Execuţia aflată în acest moment on-air, ”Cuplul” (Spot 1, Spot 2), reprezintă o fericită coincidenţă – lansată pentru sărbătoarea Sfântului Valentin şi a promoţiilor şi evenimentelor conexe din incinta Selgros, mini-campania coincide cu debutul filmărilor la Love Building 2, produs de un trio de actori celebri ai Noului Val Românesc: Dragoș Bucur, Alexandru Papadopol și Dorian Boguță.

Campania „Un drum rezolvă tot” este gestionată, din partea clientului, de către Pia Krauss – Marketing Manager şi Dorin Iordachescu – Director Achiziţii & Marketing şi Logistica – Membru al Consiliului de Administraţie Selgros Cash&Carry România SRL.

Din echipa de lucru GAV fac parte Marius Roşu – Director de Creaţie, Lavinia Florea – Account Director, Razvan Dutchevici şi Tudor Voican – Copywriteri, Ioana Avram – Content Manager.

Suportul media este asigurat de către Mediacom, Iulian Tomescu – Media Planner şi Liviu Boitan – Strategic Media Planning Director.

Din echipa Free Communication fac parte Răzvan Năstase – Account Director, Andreea Lascu – Senior Account Executive şi Nicoleta Matei – Events Manager.

Bucuresti, 11.02.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *