Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Selenis anunta rezultatele pe 2006 ale ResponsabilitateSociala.ro

Lansat in urma cu 9 luni, portalul ResponsabilitateSociala.ro este la ora actuala cea mai bogata sursa de informatii despre implicarea companiilor in initiative filantropice sau de dezvoltare sociala.

Astfel de initiative devin din ce in ce mai importante pentru companii, pe masura ce publicul incepe sa foloseasca in deciziile de a cumpara un produs, nu doar criteriul pretului sau al utilitatii, ci si criterii mai subiective, cum ar fi imaginea de brand sau comportamentul etic al companiei care il produce. Dezbaterile publice din ultima perioada, cum ar fi aceea referitoare la Petrom, au aratat cat de important este ca o companie sa demonstreze in mod voluntar ca este responsabila social.

 

De aceea, programul ResponsabilitateSociala.ro si-a propus sa faca un inventar al companiilor care au o strategie coerenta de implicare sociala si al proiectelor desfasurate de acestea. Astfel, in anul 2006, portalul a publicat 42 de astfel de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii, impreuna cu strategia de implicare sociala a acestora.

Un alt obiectiv al programului a fost acela de a-i implica pe liderii de opinie din sectorul de afaceri in dezbaterea despre rolul pe care il au companiile in dezvoltarea societatii romanesti. Printre cei care au raspuns invitatiei, in 2006, s-au regasit: Varujan Vosganian (Ministrul Economiei si Comertului), Adela Pascu (Secretar General, BRD Groupe Societe Generale), Gilda Lazar (Director de Corporate Affairs, JTI Romania), Attila Gasparik (Vicepresedinte, CNA), Radu Florescu (Director General, Saatchi & Saatchi), Ruxandra Nastase (Director General, Ozone Laboratories) etc.

Un public important pentru ResponsabilitateSociala.ro sunt jurnalistii, care pot transmite catre o audienta mult mai larga informatiile si studiile de caz publicate de portal. In aceasta privinta, datele organizatorilor arata ca programul ResponsabilitateSociala.ro a fost mentionat in peste 95 de stiri si articole in presa, in perioada mai–decembrie 2006. Dintre acestea, 75% au fost dedicate, iar restul au fost analize ale domeniului responsabilitatii sociale corporative.

Portalul are la ora actuala o audienta de peste 1.500 de vizitatori pe saptamana. Dintre acestia, conform datelor obtinute de organizatori, 45,5% sunt reprezentanti ai unor companii, 23,2% ai unor ONG-uri, si 10% ai administratiei publice.

Bucuresti, 19.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.